گزینه‌های جانشین موراتا در یووه

یوونتوس همچنان به جستجو برای یافتن یک مهاجم ادامه می‌دهد و به دنبال جایگزینی برای موراتا می‌گردد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، یوونتوس همچنان به جستجو برای یافتن یک مهاجم ادامه می‌دهد و جایگزین‌هایی برای آلوارو موراتا از جمله تیمو ورنر، آنتونی مارسیال و لوئیس موریل از آتالانتا دارد.

مکس آلگری به صراحت گفته است که ترجیح می‌دهد در فصل آینده نیز آلوارو موراتا تیمش را همراهی کند، زیرا او پیش از این نیز در یوونتوس بازی کرده و با تجربه‌ای که دارد می‌تواند به کار بیاید. از سوی دیگر آلگری اعتقاد دارد که هواداران نظر مثبتی نسبت به موراتا دارند و نگه داشتن او باعث رضایت هواداران نیز خواهد شد.

با این حال، اتلتیکو مادرید برای صدور رضایت‌نامه جدایی موراتا درخواست ۲۰ میلیون یورویی دارد و تا این لحظه بر تصمیم خود پافشاری کرده است. یووه مشخصاً به موراتا علاقه مند است اما این مهاجم اسپانیایی در حال حاضر دور از دسترس غول ایتالیاست چرا که آن‌ها باور دارند ارزش این بازیکن مبلغ پایین‌تری است.

طبق گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، در حال حاضر یوونتوس تلاش می‌کند تا تیمو ورنر از چلسی را به انتقال متقاعد کند. این باشگاه به خوبی می‌داند که نمی‌تواند فقط روی موراتا و اتلتیکو مادرید تمرکز کند. پس از درگیری‌های به وجود آمده میان توخل و ورنر، این مهاجم آلمانی در صدر لیست مهاجمان دلخواه آلگری است.

البته ورنر تنها گزینه تورینی ها نیست و آنتونی مارسیال که پیش از این توسط منچستر یونایتد به والنسیا قرض داده شده بود نیز در یک معامله ارزان در دسترس است. شایعاتی نیز در خصوص موریل، مهاجم کلمبیایی تیم آتالانتا شنیده شده است. او فصل گذشته در ۳۹ بازی برای آتالانتا ۱۴ گل به ثمر رساند و ۱۰ پاس گل داد.

مشخص نیست انتخاب نهایی یووه چه بازیکنی خواهد بود، اما آلگری به خوبی می‌داند که در صورت عدم تداوم حضور موراتا، او به مهاجم میانی دیگری نیاز دارد تا در مواقع مورد نیاز ولاهوویچ صربستانی را در خط حمله تیمش حمایت کند. یووه فصل سختی در پیش دارد و برای گذار از این دوران سخت، یک مهاجم ذخیره خوب حرف اول را می‌زند.

کد خبر 591077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.