احداث ۸۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۸۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان اصفهانی احداث می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تفاهمنامه منعقد شده در سال گذشته برای احداث مسکن مددجویان با سپاه صاحب‌الزمان (عج) و بنیاد مسکن، اظهار کرد: در این همکاری مقرر شد تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۸۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های فاقد مسکن تحت حمایت این نهاد احداث شود.

وی بابیان اینکه ۲۰۰ باب از این تعداد واحد مسکونی در حال تکمیل است، افزود: امیدواریم با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تکمیل پرداخت تسهیلات، تا پایان شهریورماه این تعداد خانوار نیازمند، صاحب خانه شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه مشارکت و خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی و خیران، کاهش چشمگیری در هزینه‌های احداث مسکن مددجویی دارد، تصریح کرد: مددجویان علاوه بر دریافت تسهیلات بنیاد مسکن، با مساعدت خیران مسکن‌ساز و تسهیلات قرض‌الحسنه امداد ولایت، صاحب سرپناه مناسب می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه بسیج سازندگی همواره برای کمک به مددجویان در قالب گروه‌های جهادی با این نهاد همراهی داشته است، گفت: در سال گذشته نیز ۲۳۰ واحد مسکونی با کمک گروه جهادی، سازمان‌های متولی مسکن و خیران برای مددجویان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 591076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.