مصدومیت زودهنگام پوگبا در یوونتوس

پوگبا در تمرینات دچار مصدومیت شد و به این ترتیب بازی چهارشنبه برابر بارسلونا در تگزاس را از دست خواهد داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پوگبا که به‌تازگی با قراردادی آزاد به مدت چهار سال به یوونتوس بازگشته در جریان تور پیش فصل تیمش دچار مصدومیت شد تا شرایط او برای فصل پیش رو نگران کننده شود.

ستاره سابق بیانکونری شش سال پس از جدایی و حضور در منچستر، دوباره به یووه پیوست اما بازگشت پل پوگبا به این تیم به طور ناگهانی تحت تأثیر قرار گرفت زیرا این ملی‌پوش فرانسوی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خارج شد.

به این ترتیب، هم پوگبا و هم آلگری به عنوان سرمربی یوونتوس ممکن است شرایط پراسترسی را تجربه کنند. بدون شک آلگری در فصل آینده برای پوگبا برنامه‌های زیادی دارد و روی او حساب باز کرده است. این بازیکن نیز امیدوار بود تا پس از بازگشت به تورین بتواند دوباره به روزهای اوجش در این شهر بازگردد. اما درحال‌حاضر شرایط او به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو نگران کننده است.

پوگبا در تمرینات دچار مصدومیت شد و به این ترتیب بازی چهارشنبه برابر بارسلونا در تگزاس را از دست خواهد داد.

باشگاه یوونتوس روز دوشنبه در بیانیه‌ای رسمی تأیید کرد: پل پوگبا پس از شکایت از درد در زانوی راست خود، تحت معاینات رادیولوژیکی قرار گرفت که نشان از ضایعه در منیسک جانبی داشت. وی در ساعات آینده تحت مشاوره تخصصی ارتوپدی قرار می‌گیرد و به همین دلیل برای ادامه درمان در سفر به دالاس شرکت نمی‌کند.

بیانکونری پس از مشورت با پزشکان و بازیکن، زمان مشخصی برای بازگشت ستاره فرانسوی به میادین مشخص نکرده اما به نظر می‌رسد که وی شروع فصل جدید سری آ را از دست بدهد. حالا آلگری امیدوار است که بتواند هر چه زودتر او را در ترکیب تیم خود ببیند تا فصل بهتری را برای هواداران گورخرها بسازد. پوگبا شروع خوبی در یووه نداشته و اگر قرار باشد مصدومیت‌های او ادامه‌دار باشد، احتمالاً روزهای سختی در انتظار خط میانی غول ایتالیا خواهد بود.

کد خبر 591063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.