به‌روزرسانی و ابلاغ ۱۷ مستند مدیریت کیفیت در شهرداری مشهد

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد از بررسی، تصویب و ابلاغ ۱۷ مستند سیستم مدیریت کیفیت به مناطق، ستاد، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری مشهد در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی یاراحمدی‌خراسانی اظهار کرد: تدوین مستندات کیفیت اولین گام در بهبود مستمر عملکرد هر مجموعه است و در این مسیر تدوین و مستندسازی فرآیند، اصلی‌ترین پایه تهیه و استقرار مستندات کیفیت است.

وی افزود: تدوین، استانداردسازی و به‌روزرسانی مستندات مجموعه شهرداری موجب ثبت ضوابط، مقررات و سازوکارهای اجرای هر فرایند، شفافیت و ابهام‌زدایی از فرایندها، ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات و امور جاری در مجموعه‌ها، کاهش هزینه‌ها و رضایت ذی‌نفعان را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۵۰ مستند دریافت، مورد بررسی و بهبود قرار گرفت که از مجموع مستندات دریافتی تعداد ۱۷ مستند در سیستم مدیریت کیفیت تصویب و ابلاغ شده است که می‌توان به خط مشی کیفیت سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری و حومه و خط مشی کیفیت سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد نیز اشاره کرد.

کد خبر 591057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.