احداث پروژه‌های توسعه‌محور در شهرک شهید کشوری اصفهان

مدیر پروژه شهید کشوری گفت: منطقه شش شهرداری اصفهان جهت رفاه حال شهروندان این شهرک، سه پروژه نیمه‌تمام را در این شهرک به اتمام می‌رساند که شامل فرهنگسرای چندمنظوره، احداث تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری و فروشگاه کوثر است.

به گزارش ایمنا، حسین پناهی اظهار کرد: شهرک شهید کشوری از دهه ۷۰ شمسی به شهر اصفهان الحاق و مقرر شد که بنیاد تعاون ارتش در اصفهان این شهرک را آماده کند و جهت تکمیل به شهرداری تحویل دهد که این امر از سوی ارتش محقق نشد.

وی افزود: با این حال شهرداری اصفهان نسبت به طراحی و اجرای چند پروژه جهت رفاه حال شهروندان و ساکنان این شهرک اقدام کرد که این پروژه‌ها شامل احداث و نگهداری مستمر از فضای سبز، احداث فرهنگسرای چندمنظوره، برقراری خطوط اتوبوسرانی، احداث فروشگاه کوثر، احداث پل دفاع مقدس در خروجی شهرک و احداث تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری است.

مدیر پروژه شهید کشوری تصریح کرد: پروژه فرهنگسرای چندمنظوره که شامل کتابخانه، سالن مطالعه، مجموعه فرهنگی و سالن ورزشی است با هزینه اولیه پیمان به مبلغ ۲۵۸ میلیارد ریال انجام شده است که در حال حاضر سفت‌کاری این پروژه به پایان رسیده و مرحله نازک کاری آن در حال عقد قرارداد است.

تکمیل پل دفاع مقدس تا ۶ ماه آینده

وی درباره دیگر پروژه شهرک شهید کشور با بیان اینکه پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری که از خروجی شهرک به سمت شمال بزرگراه شهید کشوری (پل دفاع مقدس) قرار دارد، پروژه دیگری است که تکمیل آن بر عهده شهرداری قرار گرفته است، افزود: تکمیل این پروژه به مبلغ اولیه پیمان ۳۹۵ میلیارد ریال انجام شده است که بخشی از آن احداث شده است، اما به دلیل معارضات ملکی که در تعهدات شرکت عمران آبشار اسپادانا بود، متوقف شده است، البته با پیگیری‌های مدیر منطقه شش شهرداری و توافقات انجام شده، مقرر شد طی مدت شش ماه پل تکمیل شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

پناهی با اشاره به پروژه احداث فروشگاه کوثر در شهرک شهید کشوری، گفت: مرحله سفت‌کاری این پروژه انجام شده است و در حال حاضر پیمانکار مرحله نازک‌کاری آن توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان انتخاب شده است که طی ۱۰ روز آینده با تجهیز کارگاه شروع به کار می‌کند.

مدیر پروژه شهید کشوری با اشاره به دیگر خدماتی که از سوی شهرداری در شهرک شهید کشوری در حال ارائه است، اظهار کرد: احداث و نگهداری فضای سبز و پارک شهری، نظافت شهری و جمع‌آوری زباله، خدمت‌رسانی شرکت اتوبوسرانی و همچنین برگزاری برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی همانند دیگر محله‌های شهر از جمله خدماتی است که در حال حاضر در شهرک شهید کشوری ارائه می‌شود.

کد خبر 591050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.