رفع چالش‌های تئاتر شهر در اولویت قرار گیرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دوره ششم مدیریت شهری تهران با تفکر انقلابی کار خود را آغاز کرده است و توجه به موضوعات فرهنگی در اولویت این تفکر قرار دارد؛ لذا تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود موضوعات فرهنگی را مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی، امروز _سه‌شنبه چهارم مردادماه_ در اولین جلسه کمیته رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی اطراف تئاتر شهر تهران با اشاره به اهمیت حفظ ساختمان تئاتر شهر، اظهار کرد: دوره ششم مدیریت شهری تهران با تفکر انقلابی کار خود را آغاز کرده است و توجه به موضوعات فرهنگی در اولویت این تفکر قرار دارد؛ لذا تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود موضوعات فرهنگی را مورد توجه قرار دهیم.

وی ادامه‌داد: رسیدگی به ساختمان تئاتر شهر و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در پارک دانشجو یکی از نکاتی است که در این دوره از مدیریت شهری قرار دارد، حضور دست‌فروشان، معتادان متجاهر و وجود دیگر آسیب‌های اجتماعی در اطراف ساختمان تئاتر شهر و پارک دانشجو شایسته پایتخت ایران اسلامی نیست و اگر به آسیب‌های اجتماعی موجود در پارک دانشجو رسیدگی نشود، ممکن است خطرات بیشتری ساختمان تئاتر شهر را تهدید کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به منظور اهمیت توجه به ساختمان تئاتر شهر تهران، شهرداری منطقه ۱۱، سازمان زیباسازی و وزارت فرهنگ و ارشاد در راستای احساس وظیفه به میدان آمدند تا مشکلات موجود را رفع کنند؛ تمام تلاش مدیریت شهری حفظ بنای ساختمان تئاتر است.

وی افزود: با توجه به اهمیت محل قرارگیری ساختمان تئاتر شهر در پایتخت می‌توان از ظرفیت فضای سبز اطراف این ساختمان استفاده کرد، ایجاد فضای سبز در اطراف ساختمان تئاتر شهر می‌تواند به زیبایی این ساختمان بیفزاید، همچنین وجود آسیب‌های اجتماعی در اطراف ساختمان تئاتر شهر خوشایند نیست و باید رفع شود.

نادعلی با اشاره به آسیب‌های وارد شده به ساختمان تئاتر شهر، اضافه کرد: در اطراف این ساختمان آسیب‌هایی مشاهده می‌شود که برای جامعه هنری کشور خوشایند نیست، به سرقت رفتن دستگیره‌های در ورودی ساختمان، نشانه‌هایی از ایجاد اشتعال در کنار دیوار ساختمان باعث شده است که مدیریت شهری تهران تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا بتوانیم از این ساختمان محافظت کنیم، لذا طرح‌های مختلفی در دست بررسی است تا به صورت کارشناسی از این ساختمان محافظت شود.

وی تصریح کرد: جهت تسریع در رسیدگی به وضعیت حریم ساختمان تئاتر شهر کمیته‌ای متشکل از نمایندگان مدیریت شهری تهران، وزارت فرهنگ و ارشاد و مدیریت ساختمان تئاتر شهر تشکیل خواهد شد.

کد خبر 591037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.