روند ناکامی صنعت فرش حداد ادامه دارد/ اختلاف امتیازی تیم صدرنشین زیاد شد!

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ساحلی با پیروزی تیم‌های پارس‌جنوبی بوشهر، مقاومت گلساپوش یزد، سپاهان سمنان و چادرملو اردکان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ساحلی _دوشنبه سوم مردادماه_ با چهار دیدار به صورت هم‌زمان ساعت ۲۰:۳۰ برگزار شد که منطقه آزاد چابهار استراحت داشت.

تیم فوتبال ساحلی پارس‌جنوبی بوشهر مقابل صدرشیمی یزد قرار گرفت که با نتیجه ۵ بر ۲ این تیم را از پیش رو برداشت و با ۱۲ امتیاز در رده سوم جدول جای گرفت. صدرشیمی هم با ۱۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.

تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد به مصاف شاهین خزر رودسر رفت که این دیدار با نتیجه ۵ بر ۲ به نفع یزدی‌ها تمام شد. گلساپوش با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد تا به صدر نشینی خود ادامه دهد، شاهین خزررودسر هم با ۶ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

تیم فوتبال ساحلی سپاهان سمنان میزبان صنعت فرش حداد بود که در تایم قانونی بازی دو تیم تساوی ۳ بر ۳ را به دست آوردند، اما در ضربات پنالتی این سپاهان سمنان بود که با نتیجه ۴ بر ۳ صنعت فرش را از پیش رو برداشت و با ۴ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت. صنعت فرش حداد هم با سه امتیاز قعرنشین شد.

تیم فوتبال ساحلی چادرملو اردکان رودرروی دریانوردان بوشهر قرار گرفت که با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خود را از پیش رو برداشت و با ۱۲ امتیاز در رده دوم جدول جای گرفت، دریانوردان بوشهر هم با هفت امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.

کد خبر 591002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.