هایجک موفقیت‌آمیز بارسلونا از چلسی!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مهمی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _سه‌شنبه چهارم مردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* نیوکاسل یونایتد قرار است مذاکرات خود را با پاری سن‌ژرمن بر سر یولیان دراکسلر هافبک آلمانی آغاز کند که ممکن است با قیمتی بیش از ۱۷ میلیون پوند در دسترس باشد.

* ناتینگهام فارست قرار است پس از فسخ قرارداد آرون رمزی با یوونتوس، تابستان شلوغ خود را با جذب این بازیکن ادامه دهد. استیو کوپر سرمربی تیم، مشتاق است اورل مانگالا، هافبک اشتوتگارت را به ناتینگهام فارست بیاورد.

هایجک موفقیت آمیز بارسلونا از چلسی!

* کریستیانو رونالدو در حال بازگشت به بریتانیا است و قرار است در روزهای آینده برای اولین بار با اریک تن هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد گفت‌وگوی رودررو داشته باشد و در آن او درخواست کند فوراً باشگاه را ترک کند.

* طبق گزارش رسانه‌های فرانسوی، به دو باشگاه لیدز یونایتد و اورتون پیشنهاد شده است لایوین کورزاوا، مدافع پاری سن ژرمن را به خدمت بگیرند.

* الکسیس سانچز در حال بررسی یک انتقال شوکه‌کننده به لیگ یک فرانسه و باشگاه مارسی است و اینترمیلان مشتاق است بازیکن را بفروشد تا از شر دستمزد او خلاص شود.

* دنی آلوز مدافع با تجربه و سابق بارسلونا، به کار حرفه‌ای خود در تیم مکزیکی ادامه می‌دهد.

تایمز:

* ژول کُنده با قراردادی چهار ساله موافقت کرد تا از سویا به بارسلونا بپیوندد و این چلسی را مجبور می‌کند در جست‌وجوی یک مدافع میانی به کار خود همچنان ادامه دهد.

هایجک موفقیت آمیز بارسلونا از چلسی!

دیلی استار:

* سسک فابرگاس قرار است تیم بعدی خود را اعلام کند و تیم کومو که در سری B ایتالیا حضور دارد مورد علاقه هافبک سابق چلسی و آرسنال است.

دیلی میرر:

* اقدام دیرهنگام چلسی برای جذب نوردی موکیله، مدافع لایپزیگ، محکوم به شکست به نظر می‌رسد و این بازیکن فرانسوی در آستانه بازگشت به خانه (پاری سن ژرمن) است.

* دیگو کاستا ممکن است این آخر هفته مقابل منچستریونایتد قرار بگیرد، چراکه در آستانه پیوستن به رایو وایکانو است که اولین حریف تیم اریک تن‌هاخ در اولدترافورد خواهد بود.

دیلی میل:

* چلسی در تلاش برای یافتن خریدارانی برای بازیکنانی است که دیگر نیازی به آن‌ها ندارد و بیش از ۱۸۰ میلیون پوند هزینه دارند و ۷۰۰ هزار پوند در هفته از باشگاه حقوق می‌گیرند.

* براساس گزارش‌ها در ایتالیا، تاتنهام برای جذب نیکولو زانیولو مهاجم رم، آماده است اما آن‌ها در این راه باید بایوونتوس رقابت کنند.

* اریک تن هاخ یک بازیکن ناشناس را از یکی از بازی‌های تور منچستریونایتد پس از دو بار تأخیر در جلسات تیم کنار گذاشت.

دیلی رکورد:

* تیم فوتبال هیبس اسکاتلند با جذب خواکین سوسا مدافع ناسیونال، با ملی‌پوش جوان اروگوئه‌ای که درحال‌حاضر به صورت قرضی در لیورپول مونته ویدئو حضور دارد، در ارتباط است.

* تیم فوتبال داندی یونایتد قصد دارد یک استرالیایی دیگر را به تیم خود اضافه کند، درحالی‌که عزیز بهیچ مدافع چپ، به تیم تاندیس می‌رود.

کد خبر 590994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.