رونالدو به باشگاه دوران کودکی برمی‌گردد؟

رونالدو ۳۷ ساله برای بازگشت به باشگاه اسپورتینگ لیسبون با مدیران این تیم در ارتباط بوده، اما مربی این تیم می‌گوید چیزی درباره این انتقال نشنیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روبن آموریم، سرمربی تیم فوتبال اسپورتینگ می‌گوید شایعات مبنی بر بازگشت «کریستیانو رونالدو» به تیم پرتغالی در تابستان امسال صحت ندارد. رونالدو به منچستریونایتد گفته است که می‌خواهد در پنجره نقل و انتقالات فعلی این تیم را ترک و فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

شایعه شده است که اسپورتینگ، تیم نخست لیگ پرتغال، مقصد احتمالی این مهاجم ۳۷ ساله خواهد بود، زیرا او از تیم جوانان این باشگاه آمد و پیش از رفتن به اولدترافورد در سال ۲۰۰۳، توانسته ۳۱ بازی برای بزرگسالان انجام دهد.

آموریم درباره رونالدو چه گفته است؟

آموریم سرمربی تیم گفته است که چیزی درمورد احتمال بازگرداندن رونالدو توسط تیمش نشنیده و اصرار دارد که او روی جلوگیری از خروج ستاره‌های فعلی تیم خود تمرکز کرده است.

او به خبرنگاران گفت: این‌ها [شایعات جذب رونالدو] را شنیده‌ام. چیزی در این خصوص نمی‌خوانم، چیزی هم نمی‌بینم. برای من واقعیت متفاوت است، این را به بازیکنانم هم گفته‌ام.

آیا اسپورتینگ متئوس نونس را به لیورپول خواهد فروخت؟

یکی از ستارگان اسپورتینگ که در آستانه جدایی قرار دارد، متئوس نونس است. لیورپول برای جذب این هافبک ۲۳ ساله که چهار سال از قراردادش با اسپورتینگ باقی مانده، دست به کار شده است.

اما آموریم تأیید کرده که ملی‌پوش شماره ۸ تیم ملی پرتغال، پیشنهادات تیم‌های سایر کشورها را رد کرده است و در پنجره نقل و انتقالات فعلی لیسبون را ترک نخواهد کرد.

این مربی اضافه کرد: خوشحالم که متئوس نونس هنوز این‌جاست. خوشحالم که بازیکنان اسپورتینگ، مانند نونس پیشنهادهایی را رد می‌کنند که این اتفاق، زندگی آن‌ها را برای ماندن در اسپورتینگ تغییر می‌دهد؛ این واقعیت است. از تیمم بسیار راضی هستم و بازیکنانم بهترین‌های جهان هستند.

کد خبر 590950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.