پلاک‌کوبی سگ‌های بلاصاحب در ساری

معاون خدمات شهری شهردار ساری گفت: تحت نظارت سازمان مدیریت پسماند جمع‌آوری، واکسیناسیون، عقیم‌سازی و پلاک‌کوبی سگ‌های بلاصاحب در حال انجام است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری ساری، علیرضا حمیدی در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در ساری، اظهار کرد: با وجود اینکه برخی مشکلات مرتبط با ساماندهی سگ‌های بلاصاحب همچنان باقی است، اما شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بودیم.

وی افزود: عده‌ای نادانسته برای حمایت از حقوق حیوانات در این زمینه ورود پیدا می‌کنند و موجب افزایش مشکلات می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهردار ساری با اشاره به انعقاد قرارداد با پیمانکار در ارتباط با ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در مرکز استان، خاطرنشان کرد: تحت نظارت سازمان مدیریت پسماند جمع‌آوری، واکسیناسیون، عقیم‌سازی، پلاک‌کوبی و سایر اقدامات در حال انجام است.

وی با بیان اینکه قرارداد با پیمانکار پانزدهم فروردین‌ماه منعقد و ابتدای اردیبهشت‌ماه به پیمانکار ابلاغ شد، تصریح کرد: تا این لحظه ۲۸۵ قلاده سگ در پناهگاه پیمانکار وجود دارد.

حمیدی با بیان اینکه گزارش‌هایی مبنی بر مشاهده سگ‌های گله‌ای در اطراف میدان‌های شهر داشتیم، اما با بررسی‌ها مشخص شد همان یک گروه بودند که در اطراف میدان‌های شهر پرسه می‌زدند، افزود: هر مکانی که برای نگهداری سگ شناسایی می‌شود، شهرداری با تعارضات محلی مواجه است و به همین دلیل با معضل ساماندهی نشدن سگ‌های بلاصاحب مواجه هستیم.

کد خبر 590940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.