برگزاری مراسم معارفه تیم والیبال گیتی‌پسند جهت حضور در سوپرلیگ ایران

با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه گیتی‌پسند، مراسم معارفه بازیکنان و کادرفنی این تیم والیبال برای حضور در رقابت‌های فصل جدید سوپرلیگ ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از قهرمانی مقتدرانه تیم والیبال گیتی‌پسند در رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته‌اول، گیتیزن‌ها برای حضور در فصل آینده سوپرلیگ ایران برنامه‌ریزی می‌کنند. تمرینات این تیم این هفته آغاز می‌شود تا آماده شروع رقابت‌ها شود.

به‌دنبال آن، پیش از شروع تمرینات این تیم جهت حضور پرقدرت در رقابت‌های فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ سوپرلیگ والیبال کشور، مراسم معارفه اعضای تیم والیبال گیتی‌پسند با حضور علیرضا جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند، محمدحسین عراقی‌زاده قائم‌مقام، مسعود تابش مشاور مدیرعامل این باشگاه و اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم والیبال گیتی‌پسند در هتل عالی‌قاپو اصفهان برگزار شد.

برگزاری مراسم معارفه تیم والیبال گیتی‌پسند جهت حضور در سوپرلیگ ایران

در حاشیه این مراسم، علیرضا جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند خطاب به اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال گیتی‌پسند اظهار کرد: مجموعه والیبال ما با همت و همدلی، فعل خواستن را صرف کرد و با کمترین بضاعت به لیگ‌برتر رسید. شعار نمی‌دهیم و سعی می‌کنیم همه تیم‌هایمان را به یک چشم نگاه کنیم. باید تلاش کنیم تا حتی در صورت شکست، وجدانمان آسوده باشد و با تمام توان در مسابقات حاضر شویم.

وی در ادامه افزود: یکی از دلایل ماندگاری و عبور گروه صنایع گیتی‌پسند از مشکلات، باشگاه‌های ورزشی این مجموعه است. ۱۲ سال حضور مداوم روی سکو در رشته فوتسال را تنها به‌خاطر یک خانواده‌بودن و همدلی در باشگاه محقق کردیم. امروز نیز والیبالمان را با همدلی آغاز می‌کنیم و هدفمان این است که این تیم عقب‌گرد نداشته باشد.

محمدحسین عراقی‌زاده قائم‌مقام این باشگاه نیز گفت: بعد از ۱۰ سال با کمک‌های کارخانه، همت عقیلی و سلیمی و تلاش‌های کلیه اعضای باشگاه، مجدداً به تیم‌داری در سطح نخست والیبال بازگشتیم؛ یکی از رمزهای ماندگاری ما در ورزش، منحرف‌نشدن از بودجه مصوبی است که هیئت‌مدیره تعیین کرده است.

وی در ادامه با اشاره به شرایط تیم والیبال گیتی‌پسند در فصل پیش‌رو افزود: با استمراری که فصل گذشته برای تشکیل تیم والیبال وجود داشت، از بودجه شخصی تیم را تشکیل دادیم که با نتیجه خوب، دیدگاه هیئت‌مدیره نیز به سمت والیبال بیشتر شد. تیم والیبالمان برای سوپرلیگ، تلفیقی از بازیکنان فصل گذشته به‌همراه بازیکنان جوان و باتجربه جدیدی است که به تیم اضافه شدند.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند ادامه داد: در نخستین سال حضورمان در لیگ‌برتر، زنگ تفریح تیمی نخواهیم شد و قطعاً باید تمام حریفان را به دردسر بیندازیم؛ همچنین در کنار آن به پلی‌آف نیز نیم‌نگاهی خواهیم داشت.

برگزاری مراسم معارفه تیم والیبال گیتی‌پسند جهت حضور در سوپرلیگ ایران

همچنین مسعود تابش مشاور مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: طی ماه‌های اخیر، برای سازماندهی تیم والیبال تلاش زیادی انجام گرفت؛ علاوه بر آیتم‌های فنی، حضور ورزشکاران اصفهانی در تیم را در ارجحیت قرار دادیم. اولویت‌مان در انتخاب بازیکن، اخلاق و منش ورزشکاری بود.

وی افزود: برای حضور در فصل جدید سوپرلیگ، کادر فنی را تقویت کردیم و امیدوارم فصل‌های خیلی خوبی را در تیم والیبال گیتی‌پسند در سطح نخست لیگ ایران داشته باشیم. به‌عنوان کسی که والیبال را بیشتر از فوتبال دنبال می‌کند، به این تیم بسیار امیدوار هستم.

کد خبر 590925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.