حمایت از دانشجویان کم برخوردار برای حضور در پیاده‌روی اربعین

معاون فرهنگی وزیر علوم با اشاره به انجام برنامه‌ریزی لازم برای حضور حداکثری دانشجویان در پیاده‌روی اربعین، بر حمایت از دانشجویان کم‌برخوردار جهت حضور در این رویداد تأکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری در دومین جلسه ستاد ملی اربعین دانشگاهیان که برای انجام هماهنگی‌های نهایی اعزام دانشجویان در اربعین امسال برگزار شد، با بیان اینکه اعزام دانشجویان در اربعین یک رخداد بزرگ محسوب می‌شود، اظهار کرد: باید همه توانمان را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن رویداد عظیم اربعین بکار بندیم؛ البته لازم است فرایند انجام این سفر به اطلاع دانشجویان برسد و مراحل به طور شفاف تبیین شود.

وی با تاکید بر انجام برنامه‌ریزی لازم برای حضور حداکثری دانشجویان، بر حمایت از دانشجویان کم برخوردار برای شرکت در این رویداد تاکید کرد و خواستار مساعدت خیرین در این زمینه شد.

معاون فرهنگی وزیر علوم با اشاره به ضرورت تعامل با دانشگاهیان عراقی در این ایام، پیشنهاد تشکیل موکب‌های بین‌المللی در مسیر را مطرح کرد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه که با حضور عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، علیرضا کیخا جانشین سازمان بسیج دانشجویی، حجت الاسلام مرتضی مطهری‌پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و جمعی از معاونین و مدیران ستادی و دانشگاهی برگزار شد، موضوعاتی همچون تخصیص وام دانشجویی برای اعزام دانشجویان، برنامه‌ها و حمایت‌های مالی برای اعزام دانشجویان، میزان و تعداد مواکب سازمان بسیج دانشجویی و خدمات اسکان تغذیه برای دانشجویان بررسی شد.، معاون فرهنگی وزیر علوم در این جلسه

کد خبر 590921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.