سرمربی تیم فوتسال قندکاترین: تیم جوانی داریم/ انحلال فوتسال سپاهان برای ما خوب بود! +فیلم

رضا کردی گفت: تیم‌مان مانند گیتی‌پسند بازی تاکتیکی خوبی به‌نمایش گذاشت که با نتیجه همراه نشد، اما در ادامه برای کسب نتایج بهتر تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و قند کاترین آمل در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ امروز در سالن پیروزی اصفهان به‌مصاف یکدیگر رفتند که در پایان گیتی‌پسند موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ میهمان خود را با شکست بدرقه کند.

رضا کردی پس از شکست تیمش در جمع خبرنگاران گفت: به فوتسال کشور تبریک می‌گویم، دو تیم فوتبال تاکتیکی را به نمایش گذاشتند و من خوشحالم که فوتسال ایران در حال پیشرفت است.

وی افزود: میانگین سنی‌مان ۲۳ سال است، جوانانی در تیم‌مان داریم که متولد سال ۱۳۸۱ هستند؛ نتایجی که کسب می‌کنیم با تلاش‌های ما در تمرین هم‌خوانی ندارد.

سرمربی تیم فوتسال قند کاترین درباره چند بازیکن جدیدش که از تیم منحل‌شده سپاهان آمده‌اند، خاطرنشان کرد: بیشتر از چهار بازیکن از تیم فوتسال سپاهان جذب کرده‌ایم؛ انحلال این تیم برای جامعه فوتسال خوب نبود اما به ما کمک کرد تا چند بازیکن جوان و خوب‌شان را به تیم‌مان اضافه کنیم.

صحبت‌های کامل «رضا کردی» سرمربی تیم فوتسال قند کاترین آمل را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 590909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.