ساعت هوشمند Mibro Lite چه ویژگی‌هایی دارد؟

ساعت هوشمند Mibro Lite دارای سنسور ضربان قلب و ۱۵ حالت ورزشی مختلف است که به کاربران کمک می‌کند سلامتی خود را پایش کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت زیرمجموعه شیائومی یعنی Mibro یک ساعت هوشمند دیگر با نام Mibro Lite را وارد بازار کرده است. این ساعت مچی هوشمند دارای صفحه‌نمایش ۱.۳ اینچی AMOLED است که در صفحه ۴۳ میلی‌متری ساعت قرار می‌گیرد. حاشیه‌های باریک صفحه‌نمایش ظاهر مدرن ساعت را بیشتر نشان می‌دهد. این محصول در رنگ مشکی و با قیمت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ساعت هوشمند Mibro Lite دارای گواهینامه IP68 است، بنابراین در برابر گرد و غبار و آب مقاوم خواهد بود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۲۳۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود، این ساعت با یک بار شارژ کامل تا هشت روز جوابگو خواهد بود و با غیرفعال کردن حسگر ضربان قلب تا ۱۰ روز شارژدهی خواهد داشت. شارژ مجدد باتری از طریق مکانیزم پین مغناطیسی انجام می‌شود.

وزن ساعت هوشمند Mibro Lite 48 گرم و ضخامت آن ۹.۸ میلی‌متر است. این ساعت هوشمند دارای سنسور ضربان قلب و ۱۵ حالت ورزشی مختلف است که به کاربر کمک می‌کند سلامتی خود را پایش کنند. از دیگر ویژگی‌های گجت پوشیدنی ذکر شده می‌توان به اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت استرس، گام‌شمار، قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس، محاسبه کالری مصرف شده، نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم، تایمر، ماشین حساب و کنترل موزیک اشاره کرد.

کد خبر 590889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.