کُنده یا کیمپمبه؛ اولویت چلسی و توخل کدام است؟

سرمربی آبی‌های چلسی اعتراف کرد که به دنبال جذب حداقل یک مدافع میانی دیگر، قبل از بسته شدن پنجره تابستانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چلسی در تابستان امسال پس از از دست دادن آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن همواره در بازار نقل و انتقالات فعال بوده تا خط دفاعی خود را تقویت کند. آبی‌ها قبلاً کالیدو کولیبالی را با قراردادی ۳۴ میلیون پوندی (۴۱ میلیون دلاری) از ناپولی خریداری کرده اند، اما انتظار می‌رود خرید دیگری انجام دهند.

ژول کنده، ستاره سویا به شدت با انتقال به استمفورد بریج در مرتبط بوده است، اما بارسلونا نیز مشتاق جذب این ملی پوش فرانسوی است و توخل اشاره کرده است که کارکنان کیمپمبه، مدافع میانی پاری سن ژرمن ممکن است هدف مناسب‌تری باشد برای رفتن به استمفوردبریج باشد.

هدف اصلی چلسی در نقل و انتقالات کیست؟

در حالی که شایعات کنده سر زبان‌ها افتاده، اظهارات توخل در وب سایت رسمی چلسی در مورد اولویت‌های جذب بازیکن نشان می‌دهد که علاقه به کیمپمبه چپ پا می‌تواند بیشتر از مدافع سویا باشد.

مربی آلمانی گفت: ما به دنبال بازیکنانی هستیم که بتوانند در سمت چپ خط دفاع بازی کنند.

تونی [رودیگر] در سمت چپ بازی می‌کرد، با اینکه بازیکن چپ پا نبود، بنابراین شاید کالیدو بتواند آنجا بازی کند زیرا او در سمت چپ در یک خط دفاع چهار نفره، عالی و درخشان بازی می‌کند، اما بیایید ببینیم چه چیزی ممکن است رخ بدهد.

ما به کیفیت نیاز داریم، بنابراین نه تنها در مورد بازیکنان، بلکه در مورد سیستم‌ها نیز تصمیمات را اعمال خواهیم کر. در حالت ایده آل، ما یک مدافع چپ پا نیاز خواهیم داشت.»

آیا چلسی می‌تواند رویکرد تاکتیکی خود را تغییر دهد؟

اگر توافق‌ها دیر حاصل شود و قراردادها و دیر به سختی امضا شود، توخل ممکن است تصمیم بگیرد که رویکرد تاکتیکی خود را تغییر دهد.

او شکست ۴-۰ در بازی پیش فصل را مقابل آرسنال در فلوریدا با ۴ مدافع آغاز کرد، اما در نیمه دوم به یک خط دفاع سه نفره روی آورد. با کولیبالی که در آن مسابقه از روی نیمکت کار را آغاز کرده بود و او جایگزین تیاگو سیلوا برزیلی شد.

توخل گفت: با توجه به اینکه کالیدو فقط برای ۲۵ دقیقه آماده بود و در دسترس بود، سعی کردیم ۴-۴-۲ بازی کنیم.

کد خبر 590865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.