عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم مردادماه

در این بسته خبری از پخش بیش از ۷ هزار تُن آسفالت در معابر اسلامشهر تا توسعه فضای سبز آبیدر و جمع‌آوری آب‌های سطحی بکتاش را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تحقق ۳۹۰ میلیارد ریال از بودجه شهرداری خمین

حمید ️احمدی، سرپرست شهرداری خمین گفت: بالغ بر ۳۹۰ میلیارد ریال از بودجه یک‌هزار و ۹۹۷ میلیارد ریالی شهرداری خمین در سه ماهه نخست امسال محقق شد.

وضعیت روستاهای شمال سیستان و بلوچستان مطلوب نیست

علیرضا قربانی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه وضعیت فعلی روستاهای شمال استان مطلوب نیست، گفت: در بازدیدهایی که از روستاهای منطقه سیستان انجام شد بسیاری از این روستاها از مشکلاتی از قبیل کم‌آبی و توسعه پیدا نکردن زیرساخت و نابودی محصولات کشاورزی رنج می‌برند که قرار شد کمک‌های ویژه‌ای در اختیار آنان قرار بگیرد.

پخش بیش از ۷ هزار تُن آسفالت در معابر اسلامشهر

حدود ۷۰۹۴ تُن آسفالت در تیرماه امسال توسط کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر تولید و در معابر استفاده شد.

نصب مخزن برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در سنندج

عرفان فتحی، معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از جمع‌آوری و نصب مخزن برای مهار آب‌های سطحی و استفاده آن در آبیاری فضای سبز در سطح شهر خبر داد.

تخصیص ۲۰ میلیارد ریال برای هدایت آب‌های سطحی شهر جدید بکتاش

کاظم تقی‌نژاد، شهردار شهر جدید بکتاش در میاندوآب گفت: برای هدایت آب‌های سطحی این شهر ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی استان آذربایجان غربی تخصیص یافته است.

برگزاری دوره برای آتش‌نشانان روستایی در قزوین

علیرضا رحمانی، مسئول آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: دوره آموزش سه روزه در ۱۶ ساعت برای آتش نشانان امریه دهیاری‌های دارای پایگاه آتش نشانی در محل ایستگاه شهید بابایی قزوین برگزار شد.

توسعه فضای سبز آبیدر

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج با بیان اینکه دسترسی عادلانه به فضاهای سبز شهری از مؤلفه‌های مهم توسعه پایدار و عدالت اجتماعی است، گفت: هشت هکتار فضای سبز در دامنه کوه آبیدر این شهر احداث می‌شود.

آسفالت همزمان ۷ محله کم‌برخوردار خرمشهر

شهرداری خرمشهر به صورت همزمان بهسازی معابر بیش از هفت محله را با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال عملیاتی کرده است. معابری که عمدتاً در مناطق کم برخوردار از حیث خدمات عمرانی واقع شده و پیش از این به دلیل نبود آسفالت و یا آسفالت نامناسب، مشکلات متعددی را برای مردم ایجاد کرده بود.

کد خبر 590860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.