کشف البسه منقش به علائم شیطان‌پرستی در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از تشدید طرح کنترلی و نظارتی صنوف و برخورد با فروشندگان پوشاک نامتعارف خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، ۲۶ دست لباس‌مشکی با علائم شیطان‌پرستی کشف شد.

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به انحراف کشاندن جوانان و نفوذ از راه فرهنگی و دینی است، بر اساس اخبار و اطلاعات واصله، تعدادی از واحدهای صنفی کاشان اقدام به عرضه و فروش البسه‌های مشکی با آرم و علائم شیطان پرستی و نامتعارف می‌کنند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح نظارتی و کنترلی صنوف با جدیت در دستور کار مأموران پلیس اماکن عمومی این فرماندهی قرار گرفته است، افزود: با اجرای یک طرح ضربتی در سطح شهر کاشان، در بازدید از ۴۷ واحد صنفی، تعداد ۲۶ دست البسه مشکی با طرح‌های نامتعارف و منقوش به آرم و علائم شیطان‌پرستی کشف و برای دو واحد صنفی متخلف، اخطاریه پلمب صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با تاکید بر استمرار اجرای طرح‌های نظارتی و کنترلی صنوف و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم شهروندان خواست ضمن رعایت و حفظ حرمت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، در خرید لباس مشکی از خرید هرگونه البسه نامتعارف برای خود و فرزندان جدا خودداری کنند.

کد خبر 590856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.