کلاهبرداری اینستاگرامی با پکیج‌های جادویی شگفت‌انگیز

رئیس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی و دستگیری ادمین یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: درپی اعلام شکایت چند نفر از شهروندان با موضوع کلاهبرداری ادمین یک صفحه اینستاگرامی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان در اظهارات خود اظهار کردند در یکی از صفحات اینستاگرامی اقدام به سفارش محصول کردند و پس از ثبت سفارش و واریز وجه، هیچ کالایی برای آنها ارسال نشده و فروشنده شاکیان را بلاک کرده و پاسخگو نبوده است.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان ادامه داد: کارشناسان این پلیس با انجام اقدامات پلیسی و هوشمندانه موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شدند و پس از کسب دستور مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاه خود دستگیر و پس از تشکیل پرونده در این خصوص، به مرجع قضائی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان فریب برخی از پیام‌ها و آگهی‌های منتشر شده در فضای مجازی، کانال‌ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی با عناوین پکیج‌های جادویی شگفت‌انگیز و قیمت‌هایی باورنکردنی را نخورند و اگر قصد خرید آنلاین دارند، حتماً از فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک خرید کنند.

کد خبر 590855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.