خمینی‌ها چه میزان از عوارض نوسازی خود را پرداخت کرده‌اند؟

شهردار خمین گفت: طی سه ماهه نخست سال‌جاری، ۵۶۷ میلیون ریال عوارض کسب و پیشه و ۳ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال عوارض نوسازی از سوی شهروندان شهر خمین به شهرداری پرداخت شده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه خدمت‌رسانی در شهر مشارکت شهروندان را می‌طلبد، اظهار کرد: شهرداری‌ها در طول سال، خدمات زیادی در زمینه‌های مختلف از جمله ایجاد و نگهداری فضای سبز شهری، حمل‌و نقل عمومی، آسفالت معابر، تنظیف و تسطیح معابر و خیابان‌ها، جمع‌آوری زباله و فرهنگ‌سازی شهروندی ارائه می‌دهد.

وی افزود: شهرداری‌ها بیش از ۲۰۰ نوع خدمت به شهروندان ارائه می‌دهند، اما خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر، همکاری بیشتر شهروندان در عمران و آبادانی شهر را می‌طلبد.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر مبالغی به عنوان عوارض و بهای خدمات از شهروندان دریافت می‌کنند، از اصلی‌ترین دلایل ناموفق بودن شهرداری در خدمت‌رسانی مطلوب، همکاری نکردن بدهکاران است که با پرداخت نکردن بدهی خود به شهرداری موجب کندی در ارائه خدمات می‌شوند.

احمدی تصریح کرد: برای تشریک مساعی، تسریع در اتمام پروژه‌ها و خدمت‌رسانی بهتر، مودیان باید نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند، قبل از اینکه شهرداری از طریق مراجع و ظرفیت‌های قانونی که در اختیار دارد، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری، ۵۶۷ میلیون ریال عوارض کسب و پیشه و سه میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال عوارض نوسازی از سوی شهروندان شهر خمین به شهرداری پرداخت شده است.

به گزارش ایمنا، خمین یکی از شهرهای استان مرکزی است که در جنوبی‌ترین قسمت این استان در فاصله ۳۲۰ کیلومتری از تهران واقع شده است.

کد خبر 590853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.