تخصیص ۲۰۰ تن قیر به محله ششجوان

شهردار بوئین‌میاندشت از تخصیص ۲۰۰ تن قیر برای آسفالت کوچه‌ها و معابر اصلی محله ششجوان خبر داد و گفت: پس از تحویل قیر، پروژه آسفالت این محله اجرا خواهد شد.

سیداحمد عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال جاری پخش ۸۰۰۰ هزار تن آسفالت معابر سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است تا ۶۴ هزار مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت شود.

وی افزود: در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بویین‌میاندشت، چهار میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر سطح شهر تخصیص دادیم و ۴۳۵ تن قیر رایگان از محل تخصیص سازمان شهرداری‌ها و استانداری در نظر گرفتیم.

شهردار بوئین‌میاندشت با اشاره به مطالبات شهروندان محله ششجوان برای آسفالت کوچه و معابر اصلی، خاطرنشان کرد: سال ۹۷ با اجرای پروژه فاضلاب شهری در شهر، محله ششجوان از این خدمت بزرگ بهره‌مند شد. اجرای این پروژه ضمن تخریب معابر اصلی به زیرساخت‌های اصلی از جمله آسفالت معابر خسارت وارد کرد.

عبدالهی اضافه کرد: براساس مصوبات سفر استاندار اصفهان به شهرستان بوئین‌میاندشت، ۲۰۰ تن قیر برای آسفالت کوچه و معابر اصلی محله ششجوان تخصیص یافت؛ پس از تحویل قیر، پروژه آسفالت محله اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به پیش‌بینی بودجه ۱۱۰ میلیارد ریالی سال ۱۴۰۱ شهرداری بوئین‌میاندشت، گفت: سال ۱۴۰۱، بودجه عمرانی ۱۱ درصد افزایش یافته است.

شهردار بوئین‌میاندشت افزود: سهم شهرداری به دلیل نبود صنایع و جمعیت اندک شهر از محل اعتبارات، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ارزش افزوده و عوارض سوخت بسیار ناچیز است و تنها بخشی از هزینه‌های عمرانی و جاری پوشش داده می‌شود.

کد خبر 590851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.