۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
هک سیستم پلتفرم موسیقی Audius

پلتفرم غیرمتمرکز Audius که یک سرویس پخش موسیقی بر بستر بلاکچین است و با هدف تغییر سیستم سنتی موسیقی ایجاد شده، مورد حمله هکری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پلتفرم غیرمتمرکز پخش موسیقی اودیوس ( Audius) در حال تغییر شیوه تعامل بین هنرمندان و طرفداران آن‌ها است. این پلتفرم با قابلیت پخش آنلاین و ساخت پلی لیست، مشابه اپلیکیشن‌های موسیقی مانند اسپوتیفای و سوندکلود است؛ اما برای کار با این پلتفرم نیاز به آشنایی با فضای بلاکچین و رمزارزها و شناخت توکن‌های حاکمیتی است.

پلتفرم Audius مورد حمله توکن حاکمیتی خود (AUDIO) قرار گرفت و باعث حک شدن حدود ۱۸ میلیون توکن به ارزش تقریبی یک میلیون دلار از این پلتفرم شد، به نقل از کوین تلگراف شخصی پروپوزال مخربی را تحت عنوان Proposal #85 در کامیونیتی اودیوس مطرح می‌کند و اعضا به آن رأی مثبت می‌دهند و آن را تأیید می‌کنند.

صفحه توئیتر اودیوس این خبر را در توئیتر خود منتشر کرده و در حال رأی‌گیری با کامیونیتی خود است که همین مقدار از توکن خریداری و به حجم دارایی AUDIO اضافه شود و در صورت ادامه این روند و سرقت بیشتر باعث دامپ قیمت می‌شود.

هک سیستم پلتفرم موسیقی Audius

با رأی‌گیری AUDIO، رأی بر خرید مجدد تعداد توکن به سرقت رفته شده است و در ماه‌های آینده به استخر نقدینگی خود اضافه می‌کند.

کد خبر 590839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.