همکاری بین دستگاه‌ها، مهمترین هدف نمایشگاه "روایت تبلیغ"

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هدف نهایی نمایشگاه دستاوردهای تبلیغی استان اصفهان را تعامل، همکاری و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها دانست و گفت: در صورت شکل گرفتن همکاری و هم‌افزایی بین دفتر تبلیغات و دستگاه‌ها، می‌توان گفت نمایشگاه به اهداف خود رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام احمد واعظی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اصفهان، اظهار کرد: بخش اول این نمایشگاه مربوط به مسئله‌محوری دفتر تبلیغات اسلامی، تشکیل قطب‌ها و میزهای تخصصی درباره مسائل علمی و فرهنگی کشور است که دو سال پیش در نمایشگاهی تخصصی قم به آن پرداخته شد و امروز نتیجه و عصاره آن نمایشگاه برای استفاده اعضای دفتر تبلیغات، فعالان و مدیران فرهنگی اصفهان در این فضا مهیا شده است.

وی افزود: بخش دوم این نمایشگاه مشتمل بر امور و فعالیت‌هایی است که دفتر تبلیغات شعبه اصفهان مسئولیت آن را بر عهده دارد و با وجود مطالعه گزارش‌هایی که از این اقدامات به دفتر قم ارسال شده بود، ارائه گزارش فعالیت‌ها به صورت یک‌جا، مشخص و قابل توجه بود.

حجت‌الاسلام واعظی ادامه داد: دستاوردهای این نمایشگاه در قالب تعامل بین دستگاه‌های مختلف پیش‌بینی شده است، زیرا این نمایشگاه مقدمه تعارف و آشنایی دستگاه‌ها با ظرفیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی و زمینه کاری این مرکز است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه تعارف و آشنایی مقدمه هم‌افزایی، تعامل و همکاری دستگاه‌ها و دفتر تبلیغات است، تأکید کرد: اگر این موضوع به نتیجه برسد می‌توان گفت که نمایشگاه، دستاورد و حاصل بسیار مبارکی داشته اما در صورتی که دستگاه‌ها، نهادها و فعالان عرصه دین و فرهنگ این نمایشگاه را ببینند و گام بعدی یعنی همکاری و تعامل رخ ندهد، نمایشگاه به اهداف خود نرسیده است. در واقع پازل نمایشگاه زمانی تکمیل می‌شود که پس از این آشنایی، همکاری و هم‌افزایی صورت گیرد.

کد خبر 590794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.