اعزام ۴۰ نیروی شهرداری سمنان برای اربعین ۱۴۰۱

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان از اعزام ۴۰ نفر از نیروهای شهرداری سمنان جهت ارائه خدمت در اربعین امسال خبر داد.

قاسم ملکدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال کارکنان شهرداری سمنان در قالب موکب‌الرضا (ع) به زائران اربعین در نجف خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی افزود: ۴۰ نفر از نیروهای بخش‌های مختلف شهرداری سمنان با اولویت کسانی که تاکنون به عتبات مشرف نشده‌اند، تحت عنوان موکب‌الرضا (ع) به کشور عراق اعزام می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان با بیان اینکه امسال سومین اعزام نیروهای شهرداری در سال‌های اخیر برای خدمت در اعتاب مقدسه در عراق است، خاطرنشان کرد: بنای این سفرها از سال ۱۳۹۷ گذاشته شد و اولین اعزام در همان سال با استعداد ۴۰ نفر از نیروهای شهرداری انجام شد.

ملکدار با بیان اینکه حرکت کاروان نیروهای خدماتی از شانزدهم شهریورماه صورت می‌گیرد، تصریح کرد: چون کسانی که اعزام می‌شوند زیارت‌اولی هستند، به‌منظور ارائه خدمات مناسب برای این افراد در صورتی که موقعیت و فرصت باشد، یک‌روز برای زیارت برنامه‌ریزی می‌شود.

وی درخصوص شرایط اعزام گفت: شرایط اعزام طی مکاتبه‌ای به تمام مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری سمنان اعلام شده است و علاقه‌مندان به این سفر معنوی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به واحد امور اداری سازمان و یا منطقه خود در شهرداری سمنان مراجعه کنند.

کد خبر 590783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.