اجرای طرح «یاری» در راستای افزایش قدرت خرید بازنشستگان کشوری+جزئیات

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه طرح‌های حمایتی برای بازنشستگان این صندوق طراحی شده است که ازجمله این طرح‌ها می‌توان به طرح «یاری» جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان با حفظ منزلت آن‌ها اشاره کرد، گفت: امکان خرید تخفیفی و اقساطی از این طریق برای بازنشستگان فراهم شده است.

به گزارش ایمنا، محمود مرتضایی‌فرد در هفدهمین سالروز گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که به‌همت صندوق بازنشستگی کشوری در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، با اشاره به برگزاری حضوری این مراسم پس از دو سال وقفه به واسطه کرونا، اظهار کرد: طی این دو سال، آئین بزرگداشت و تکریم بازنشستگان به صورت مجازی برگزار شده بود.

وی افزود: جشنواره‌های ورزشی ویژه بازنشستگان به تازگی آغاز شده است. این جشنواره در دهه ولایت با حضور چهار هزار نفر از بازنشستگان در هشت رشته در مجموعه‌های ورزشی و خانه‌های امید در سطح استان‌های مختلف برگزار شد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به آئین پیاده‌روی بازنشستگان کشوری در هفته گذشته و اهدای جوایز به برگزیدگان جشنواره ورزشی، تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی در صندوق ازجمله موارد حائز اهمیت است که به یک اصل اساسی تبدیل شده و همه مدیران و معاونان بخشی از انرژی خود را در این مسیر صرف می‌کنند و علاوه بر پرداخت حقوق به ایفای مسئولیت اجتماعی نیز توجه می‌کنند.

وی ادامه داد: طرح‌های حمایتی برای بازنشستگان این صندوق طراحی شده و در دست اجرا است که ازجمله این طرح‌ها می‌توان به طرح یاری جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان با حفظ منزلت آن‌ها اشاره کرد. در این طرح مبلغی در فیش حقوق بازنشستگان شارژ می‌شود و آن‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مدنظر کالاهای مورد نیاز خود را در قالب تخفیف و اقساط خریداری کنند.

منبع: مهر

کد خبر 590748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.