مصاف قعرنشینان جدول/ رقابت نزدیک برای تصاحب جایگاه دومی

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ساحلی با چهار دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ساحلی امروز _دوشنبه سوم مردادماه_ با چهار دیدار به صورت هم‌زمان ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود که منطقه آزاد چابهار استراحت دارد.

تیم فوتبال ساحلی پارس‌جنوبی بوشهر که با ۹ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد مقابل صدر شیمی یزد قرار می‌گیرد، یزدی‌ها با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند. پارس‌جنوبی اگر بتواند صدر شیمی را شکست دهد، در صورت امتیاز نگرفتنِ چادرملو اردکان به رده دوم جدول صعود می‌کند، تساوی این دیدار تنها به سود تیم‌های چادرملو و منطقه آزاد چابهار است.

تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد که با ۲۱ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است به مصاف شاهین خزر رودسر رده هفتمی می‌رود. مقاومت گلساپوش یزد ۱۱ امتیاز با تیم دوم تفاضل دارد که در صورت شکست بازهم صدرنشین باقی خواهند ماند، اما اگر شاهین خزر رودسر بتواند یزدی‌ها را از پیش رو بردارد امکان صعود تا رده پنجم را هم دارد، در غیر این صورت بازهم در رده هفتم جدول باقی خواهد ماند.

تیم فوتبال ساحلی سپاهان سمنان میزبان صنعت فرش حداد است که دو تیم، سه امتیاز دارند و در قعر جدول جای گرفتند. با توجه به نتایج ضعیفی که هر دو تیم به دست آوردند، در صورت پیروزی باز هم در قعر جدول باقی خواهند ماند، اما می‌توانند به ادامه لیگ امیدوار باشند.

تیم فوتبال ساحلی چادرملو اردکان که با ۹ امتیاز در رده سوم جدول است، رودرروی دریانوردان بوشهر که با هفت امتیاز در رده ششم قرار دارد، به میدان می‌رود. چادرملو با پیروزی در این دیدار و شکست صدرشیمی در رده دوم جدول قرار می‌گیرد و دریانوردان بوشهر هم با شکست حریف خود می‌تواند صعود داشته باشد.

مصاف قعر نشینان جدول/ رقابت نزدیک برای تصاحب جایگاه دومی

کد خبر 590744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.