شاگردان کشاورز در اصفهان به‌دنبال جبران شکست

تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، رودرروی قند کاترین آمل قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم لیگ برتر فوتسال امروز _دوشنبه سوم مردادماه_ از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود که تیم فوتسال گیتی‌پسند در ورزشگاه خانگی خود، میزبان قندکاترین آمل است.

قرمزپوشان اصفهانی در هفته نخست رقابت‌ها با نتیجه پر گل ۹ بر صفر موفق شدند سفیرگفتمان را شکست دهند و در صدر جدول قرار بگیرند، اما در هفته دوم این مسابقات گیتی‌پسند در بندرعباس رودرروی صنایع پشتیبان هرمزگان قرار گرفت که با نتیجه دو بر یک از این تیم شکست خورد، پس از پایان بازی کشاورز اعتقاد داشت داوری عملکرد ضعیفی داشته به همین دلیل نتیجه بازی به نفع بندرعباسی‌ها شده است.

شاگردان کشاورز درحال‌حاضر با سه امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند که اگر بتوانند قندکاترین آمل را شکست دهند در جمع تیم‌های مدعی برای صدرنشینی باقی خواهد ماند، اما هر نتیجه‌ای به جز برد حاصل شود، قهرمان فصل گذشته با توجه به امتیازات دیگر تیم‌ها از صدر جدول فاصله خواهد گرفت.

تیم قندکاترین آمل در هفته نخست لیگ برتر فوتسال به مصاف کراپ الوند به میدان رفت که از این تیم شکست خورد و در هفته دوم هم مقابل فردوس قم صف‌آرایی کرد که دو تیم به تساوی سه بر سه رضایت دادند. قندکاترین درحال‌حاضر با یک امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

کد خبر 590725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.