جمع‌آوری بیش از ٧ تن زباله در بادرود

شهردار بادرود گفت: روزانه نزدیک به ٧.٥ تن زباله‌ خانگی از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری یک نهاد عمومی غیردولتی است که منبع درآمدش از شهر تأمین می‌شود؛ بنابراین هر قدر شهروندان مشارکت بیشتری داشته باشند، درآمد شهرداری افزایش می‌یابد و خدمات‌رسانی در شهر ارتقا پیدا می‌کند.

وی افزود: شهروندان باید بدانند که خدمات شهری همانند سایر خدمات برق، آب، گاز و مخابرات است، همان‌طورکه اگر هزینه این خدمات پرداخت نشود، خدمات‌رسانی به شهروندان متوقف می‌شود، باید در بحث ارائه خدمات شهری نیز به این سمت برویم.

شهردار بادرود با بیان اینکه اگر هزینه‌های خدمات شهری پرداخت نشود عملاً درآمدی برای ارائه خدمات باقی نمی‌ماند، خاطرنشان کرد: نظافت شهر یکی از وظایف اصلی شهرداری است؛ درحال‌حاضر روزانه نزدیک به ۷.۵ تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود که حدود ۱.۵ تن آن قابل بازیافت است.

رجبی اضافه کرد: جمع‌آوری زباله‌های شهر با سه دستگاه خودروی حمل زباله انجام می‌شود.

وی به طرح جمع‌آوری پسماند (تفکیک زباله از مبدا تا مقصد) اشاره کرد و گفت: شهرداری بادرود در نظر دارد در سه نقطه شهر کیوسک جمع‌آوری موارد قابل بازیافت نصب کند و در گام نخست یک کیوسک جنب پارک شهر نصب شده است.

به گزارش ایمنا، بادرود شهری از توابع بخش امامزاده است که در شهرستان نطنز در استان اصفهان قرار دارد. این شهر در ۱۳۵ کیلومتری شمال اصفهان، ۲۵ کیلومتری شمال نطنز، ۶۰ کیلومتری جنوب‌شرق کاشان و ۵۵ کیلومتری غرب اردستان و در حاشیه شاهراه ترانزیت تهران_بندرعباس قرار دارد.

کد خبر 590695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.