تشریح جزئیات سقوط داربست ساختمان در شهرک امیرحمزه

رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان جزئیات و دلیل سقوط داربست یک ساختمان در خیابان اصلی شهرک امیرحمزه را تشریح کرد.

امید معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، پیرامون پیگیری حادثه سقوط داربست روز گذشته _ یکشنبه دوم مردادماه_ در منطقه ۱۳ اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندان منطقه ۱۳ با سامانه ۱۳۷ برای گزارش سقوط داربست ساختمانی در خیابان اصلی شهرک امیرحمزه، اکیپ‌های آتش‌نشانی از ایستگاه‌های شماره یک، سه، ۱۱، ۱۲، ۱۳ و اکیپ مدیریت بحران شهرداری منطقه ۱۳ در سریع‌ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: داربست متعلق به ساختمانی با پروانه ساخت پنج طبقه روی پیلوت در خیابان فرعی دوم شهرک امیرحمزه بوده است.

رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در تشریح دلیل وقوع حادثه سقوط داربست ساختمان، گفت: طی بررسی به عمل آمده، پیمانکار جوشکار ساختمان به منظور انجام اقداماتی روی نمای ساختمان، دستک‌های مهار داربست که در مسیر نبشی‌کاری قرار داشته را باز کرده است که با توجه به شرایط جوی و وزش باد در همین زمان، سازه اصلی داربست از مکان استقرار خود خارج شده و به حالت سقوط درآمده است.

وی تاکید کرد: با هماهنگی اداره برق، مأموران آتش‌نشانی و پیمانکار پروژه در کمترین زمان ممکن، عملیات رفع خطر احتمالی ناشی از سقوط داربست در محل را تا ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته انجام دادند و خطر به طور کامل رفع شد.

کد خبر 590680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.