نیازمند حداقل ۱۵ هزار تن قیر هستیم

شهردار فریدون‌شهر گفت: در سال جاری برای بهبود عبور و مرور شهروندان در سطح شهر، نیازمند حداقل ۱۵ هزار تن آسفالت هستیم.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای آسفالت معابر شهری فریدون‌شهر خبر داد و اظهار کرد: امسال صد تن قیر در کارخانه آسفالت شهرداری ذخیره و حدود صد تن قیر دیگر از محل تخصیصی برای محلات هدف در بافت فرسوده در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای اوورهال شدن کارخانه آسفالت که طی چند سال گذشته روشن نشده بود، حدود یک میلیارد تومان هزینه شده و برای خرید بگ فیلتر و تجهیزات ضروری دیگر نیازمند اخذ تسهیلات به مبلغ چهار میلیارد تومان هستیم که کارهای مقدماتی آن انجام شده است.

شهردار فریدون‌شهر خاطرنشان کرد: در سال جاری برای بهبود عبورومرور شهروندان در سطح شهر نیازمند تهیه حداقل ۱۵ هزار تن آسفالت هستیم. تهیه قیر مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری شهرداری در اجرای عملیات آسفالت معابر است.

باتوانی گفت: در فریدون‌شهر به دلیل زمستان طولانی و سخت که نزولات جوی، بیشتر به صورت برف و یخبندان است، استهلاک معابر شهری در حد بالایی است؛ بنابراین برای نگهداشت شهر نیازمند حمایت ویژه مسئولان استانی هستیم.

وی با بیان اینکه اقتصادی پایه فریدون‌شهر بر گردشگری و کشاورزی استوار است، افزود: نیازمند توسعه زیرساخت‌های لازم در این حوزه هستیم.

به گزارش ایمنا، فریدون‌شهر مرکز شهرستان فریدون‌شهر و یکی از شهرهای غرب استان اصفهان است. این شهر با ۲۵۳۰ متر ارتفاع از سطح دریا، مرتفع‌ترین شهر ایران است.

کد خبر 590660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.