انقلاب اسلامی فرصت خدمت به مردم است، نه ابراز ریاست طلبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است، گفت: در شرایط کنونی و پس از دوران کرونا، فعالیت‌های عرصه فرهنگی و تبلیغی برای عملکرد بهتر و جهش بلند، نیازمند به‌روزرسانی اطلاعات و تجهیزات است.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی فوقی روز_ یکشنبه، دوم مردادماه_ در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تیران و کرون که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در شرایط کنونی و پس از دوران کرونا، فعالیت‌های عرصه فرهنگی و تبلیغی برای عملکرد بهتر و جهش بلند، نیازمند به‌روزرسانی اطلاعات و تجهیزات است.

وی گفت: در سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال آن هستیم تا با استفاده از همه ظرفیت‌های در اختیار، انتظارات نسل جوان از دین و تبلیغات اسلامی را درک کرده و در حد توان به آن پاسخ دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: به توانمندی همه کارکنان و مدیران واقف هستیم امام نیاز به اقدام جدی و عملی برای پاسخ به انتظارات، و حضور فعال و مؤثرتر در عرصه تبلیغات اسلامی و میادین زمین مانده داریم و به همین جهت نگرش جدید و تحولی را در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه یکی از خصوصیات ویژه در سازمان تبلیغات اسلامی، مدیریت جهادی در رأس آن است، افزود: ادارات تبلیغات اسلامی تا حد توان و حتی بیش از توان خود، از مبلغین و هیئت‌های مذهبی و جامعه هدف حمایت خواهند کرد.

فوقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک فرصت برای خدمت است نه فرصت ابراز ریاست‌طلبی، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی مجموعه‌ای مستقل زیر نظر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی است و متعلق به هیچ جریان سیاسی خاصی نیست؛ و با همه ظرفیت اعم از هیئت‌های و مبلغین و مداحان و سایر مجموعه‌های تحت حمایت و نظارت، در خدمت انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به کارهای زمین مانده ورود پیدا می‌کند و از فعالیت‌ها و دخالت‌هایی که در راستای مأموریت‌ها و پیش برنده‌ی انقلاب اسلامی باشد، استقبال می‌کند.

تحول در برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی منطبق با مأموریت‌های سازمانی، ارتباط مؤثر و مستمر با نسل جوان و دانش آموزی، برپایی هیئت‌های اندیشه‌ورز و نشست‌های طلبگی از جمله انتظارات حجت الاسلام فوقی از رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی بود.

در این مراسم محمدی‌کیا فرماندار و حجت‌الاسلام رشیدیان امام جمعه تیران‌وکرون نیز در سخنان کوتاهی، این تغییر و تحول در روز مباهله و در آستانه ماه محرم را به فال نیک گرفتند و برای رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی آرزوی موفقیت کردند.

در ادامه این مراسم از خدمات ۱۴ ساله حجت الاسلام حسن عباسی تقدیر و حجت الاسلام اصغر ادریسی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی تیران و کرون معرفی شد.

حجت‌الاسلام ادریسی، بیش از یک دهه تبلیغ مستمر با خانواده در استان‌های چهار محال و بختیاری، خوزستان، کرمان و لرستان، مدیریت فرهنگی مجموعه گردشگری پل زمان خان، معاونت تبلیغ شهرستان شهرکرد، رئیس اتحادیه دانش آموزی شهرستان سامان، تدریس در حوزه علمیه، روحانی مستقر و امام جماعت برتر را در سوابق خود دارد.

کد خبر 590600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.