۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
میزان تحقق بودجه شهرداری خمین

شهردار خمین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد ریال بودجه شهرداری محقق شده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری خمین برمبنای رقم یک هزار و ۹۹۷ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است که در سه ماهه نخست امسال بالغ بر ۳۹۰ میلیارد ریال محقق شد.

وی افزود: از ۳۹۰ میلیارد ریال تحقق بودجه شهرداری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال آن بودجه عمرانی و بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال بودجه جاری بوده که محقق شده است.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: ۶۳ درصد بودجه سال جاری در بخش عمرانی و ۳۷ درصد بودجه شهرداری برای هزینه‌های جاری هزینه شده است.

احمدی با بیان اینکه بودجه شهرداری مهم‌ترین سند سالانه در مقیاس شهر است، اضافه کرد: تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های عمرانی اولویت برنامه‌های مدیریت شهری شهرداری خمین در سال جاری است.

وی با اشاره به ضرورت خدمات‌رسانی به شهروندان در سطح شهر خمین، تصریح کرد: با پخش ۳۷ تن و ۷۰۰ کیلو آسفالت عملیات لکه‌گیری آسفالت در میدان بسیج، کوچه شهید برفی در میدان بسیج و خیابان قیام جنب پارک به مساحت ۵۷۰ مترمربع انجام شد.

شهردار خمین گفت: در راستای نظافت شهر و حفظ بهداشت عمومی، جداول بلوار پاسداران لایروبی و جداول بلوار شورا شست‌وشو، و جوی و جداول و باغچه‌های بلوار شهید صدوقی توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری خمین پاکسازی و نظافت شدند.

احمدی ادامه داد: با ۱۲۲ تن آسفالت و ۹۰۵ کیلوگرم قیر، دو هزار مترمربع از کوچه شهید معروفی واقع در محله عباس‌آباد روکش کامل آسفالت شد.

به گزارش ایمنا، خمین یکی از شهرهای استان مرکزی است که در جنوبی‌ترین قسمت این استان در فاصله ۳۲۰ کیلومتری از تهران واقع شده است.

کد خبر 590599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.