عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم مردادماه

در این بسته خبری از آغاز لایروبی جزیره شادمانی آبادان تا غرق دو نفر در رودخانه دز و احداث هشت هکتار فضای سبز در دامنه آبیدر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آماده‌باش نیروهای خدمات شهری با تشدید ناپایداری‌های جوی

میرداد میردادی، شهردار قشم با اشاره به هشدار هواشناسی سطح نارنجی مبنی بر تشدید ناپایداری‌های جوی در جنوب شرق کشور (استان هرمزگان و جزیره قشم) گفت: برای پیشگیری از آب گرفتگی معابر، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام و عوامل خدمات شهری این شهرداری در آماده‌باش کامل هستند.

مقاوم‌سازی پل قدیم خرمشهر

پل قدیم خرمشهر به دلیل فرسودگی بخش‌هایی از آن، بزودی توسط شهرداری مقاوم‌سازی خواهد شد.

آغاز لایروبی جزیره شادمانی آبادان

محمدرضا متور، سرپرست شهرداری آبادان گفت: با هماهنگی سازمان آب و برق استان خوزستان لایروبی جزیره شادمانی واقع در رودخانه بهمن شیر آبادان آغاز شد.

غرق عمو و برادرزاده ایذه‌ای در رودخانه دز

روح اله بهشتی‌فرد، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: عمو و برادرزاده ایذه‌ای صبح امروز یکشنبه در رودخانه دز محدوده پارک ساحلی علی کله دزفول غرق شدند.

احداث هشت هکتار فضای سبز در دامنه آبیدر

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج گفت: تأمین رفاه و آسایش مردم به ویژه آسایش روحی و معنوی هدف اصلی برنامه‌ریزی شهری و توسعه پایدار است که در این راستا توجه به فضای سبز شهری به عنوان یکی از عوامل آسایش و رفاه سهم زیادی در مطلوبیت فضا از نظر شهروندان دارد.

ابهر پیشگام در ارائه خدمات الکترونیک

علیرضا عباس‌نیا، شهردار ابهر گفت: ابهر این ظرفیت را دارد که در صورت حمایت نهادها و مسئولان در بخش خدمات الکترونیک در استان و کشور پیشگام باشد.

آغاز فعالیت سینما روباز آبیدر سنندج

علی اصغری، رئیس سازمان، سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: با تلاش و پیگیری چندین ماهه و خرید برخی تجهیزات مورد نیاز این سینما از کشور آلمان فعالیت سینما روباز آبیدر سنندج بزودی از سر گرفته می‌شود.

ایمن‌سازی زیرگذر نجم‌آباد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طراحی پروژه ساماندهی و ایمن‌سازی زیرگذر نجم‌آباد تهیه شده است.

کد خبر 590593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.