کریم انصاری‌فرد در سوپرلیگ یونان ماندگار شد/«لامیا» مقصد احتمالی مهاجم ملی‌پوش ایران

کریم انصاری‌فرد کاپیتان تیم‌ملی فوتبال کشورمان، در فوتبال یونان ماندگار خواهد بود ولی در فصل آینده، پیراهن تیمی جدید را بر تن می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از آنجا که کریم انصاری‌فرد، مهاجم لژیونر تیم فوتبال آ.اک‌.آتن یونان در لیست سیاه این باشگاه قرار گرفته است و جایی در ترکیب فصل آینده آ. اک ندارد. او در سفر هلند برای اردوی پیش‌فصل زرد و مشکی‌ها را همراهی نکرده و باید جدایی وی از این تیم یونانی را قطعی بدانیم.

در همین رابطه، سایت «اسپورت» یونان خبر داد کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی‌پوش ایرانی آ. اک از باشگاه لامیا پیشنهاد دریافت کرده و در آستانه انتقال به این تیم قرار دارد.

انصاری‌فرد این روزها درگیر پیدا کردن تیم جدیدش است تا باشگاه خود در فصل آینده را مشخص کند.

طبق گزارش رسانه یونانی انصاری‌فرد؛ بازیکن اسبق تیم‌های المپیاکوس، پانیونیوس و مهاجم فصل گذشته آ. اک، با باشگاه لامیا به توافقات کامل رسیده و اگر مشکلی پیش نیاید این بازیکن ایرانی به این تیم منتقل خواهد شد.

بنابراین به احتمال فراوان، کاپیتان تیم‌ملی فوتبال کشورمان، فصل جدید در این تیم توپ خواهد زد. لامیا، فصل گذشته در لیگ چهارده‌تیمی یونان در رده سیزدهم فصل را تمام کرد.

انصاری‌فرد مورد توجه باشگاه پرسپولیس و حتی فولاد و تراکتور نیز قرار داشت اما از آنجا که اولویت او تداوم حضور در اروپا و البته به‌دلایل شخصی ماندگاری در فوتبال یونان است، فصل آینده نیز در سوپرلیگ یونان بازی خواهد کرد.

کد خبر 590528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.