دفتر تبلیغات اسلامی در فضای مجازی، حضور فعال داشته باشد

استاندار اصفهان گفت: یکی از مهم‌ترین محورهایی که باید برای مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان نگاه راهبردی در نظر گرفته شود حضور فعال‌تر در حوزه فضای مجازی و تبدیل محتوا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید رضا مرتضوی امروز -یکشنبه، دوم مردادماه ۱۴۰۱- در حاشیه آئین افتتاح و بازدید از نمایشگاه روایت تبلیغ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه روایت تبلیغ، امید را به ذهن و قلب افرادی که دغدغه فرهنگی، حل مسائل و ناهنجاری‌های جامعه دارند، بازمی‌گرداند و یکی از پرمحتواترین نمایشگاه‌هایی است که بنده تاکنون شرکت کرده‌ام.

وی ادامه داد: توصیه من به همه مجموعه‌های فرهنگی، دست اندرکاران و مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان این است که وقت قابل توجهی برای بازدید از نمایشگاه روایت تبلیغ بگذارند و سعی کنند با فراغ بال در نمایشگاه حضور پیدا و از بخش‌های مختلف بازدید کنند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: در این نمایشگاه محتواهای مناسبی به صورت گسترده تعریف شده است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: شاید یکی از مهم‌ترین محورهایی که باید برای مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان نگاه راهبردی در نظر گرفته شود، حضور فعال‌تر در حوزه فضای مجازی و تبدیل محتوا است.

وی تاکید کرد: باید رویکرد تازه‌ای در بحث‌های مربوط به حکمرانی قرآنی_ اسلامی و اقتصادی در دفتر تبلیغات اسلامی آغاز شود که این مهم می‌تواند مسائل بر زمین مانده دیگر را هم به لحاظ محتوایی پوشش دهد.

استاندار اصفهان یادآور شد: در نگاه افراد و مدیران در بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه روایت تبلیغ، شور و اشتیاق به چشم می‌خورد که این بدان معناست که در مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی، حیات جریان دارد و در حوزه مباحث مربوط به فرهنگ، دغدغه مسئولانه‌ای در صحبت‌ها و رویکرد مسئولان وجود دارد.

به گفته وی، امیدوارم دفتر تبلیغات اسلامی بتواند بیش از گذشته وظایفی که مقام معظم رهبری برای این حوزه و مسئولان آن تعریف کردند را به سرانجام برساند.

کد خبر 590523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.