طرح احداث مترو از خیابان جی به سمت باغ رضوان پیگیری شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم ایجاد خط مترو از خیابان جی به باغ رضوان، گفت: برای احداث خط مترو در این منطقه باید پیگیری‌های لازم انجام گیرد و حداقل باید از سه‌راه پروین تا باغ رضوان را پوشش دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه دوم مردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری، اظهار کرد: مرکز اصفهان به سمت خیابان جی را فراموش کرده‌ایم، این خیابان طرح مطالعاتی داشته که حذف شده است، از این‌رو باید برای احداث خط مترو در این منطقه پیگیری لازم انجام شود که حداقل از سه‌راه پروین تا باغ رضوان را پوشش دهد.

وی افزود: سفر رئیس‌جمهور به اصفهان مصوبات خوبی در حوزه آب، مالیات و قطار سریع‌السیر داشت که امید را بین مردم اصفهان ایجاد می‌کند؛ از این‌رو درخواست می‌شود این مصوبات مشخص و اطلاع‌رسانی شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روز تکریم خانواده، گفت: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان برنامه‌هایی فرهنگی در راستای احیای ارزش‌های سنتی خانواده ارائه دهد و در این خصوص کار اصولی انجام شود. همچنین مصوبه پنج درصد فروش بلیت که باید به سازمان پایانه‌ها ارائه شود، نیاز به پیگیری دارد تا مبلغ لازم به حساب این سازمان واریز شود.

وی با اشاره به وضعیت فاضلاب شرق اصفهان، تصریح کرد: مصوبه‌ای در خصوص گسیل ۵۰ درصد هزینه‌ها به سمت فاضلاب شرق داشتیم که طی سه یا چهار ماه اخیر اقدامی در این زمینه انجام نگرفته و پاسخی ارائه نشده است که در این خصوص درخواست ارائه گزارش از آخرین اقدامات را داریم.

شریعتی با اشاره به معضلاتی که خط دوچرخه کندروی بلوار ارغوانیه به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: قرار بود این خط دوچرخه برداشته شود که لازم است این اقدام هر چه سریع‌تر انجام گیرد.

وی با تبریک روز خبرنگار، اضافه کرد: خبرنگاران خواسته‌های بسیاری دارند که به آن‌ها بی‌توجهی می‌شود؛ آن‌ها نباید به سراغ مسئولان بیایند، بلکه مسئولان باید به دنبال خبرنگاران بروند، بحث حمل‌ونقل و تخفیف از ساخت‌وساز از جمله کمک‌هایی است که مانند طرح منزلت می‌توان به این قشر ارائه داد.

کد خبر 590507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.