شهرداری موظف شده تا ۵۲ دستگاه دوربین برای پادگان نصب کند

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: پادگان مدیریت شهری را موظف به تهیه دوربین‌های امنیتی در محور کرده است، لذا ملزم به انجام این اقدام هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور مرادلود امروز _ دوم مردادماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به واگذاری خدمات شهرداری به بخش خصوصی و اظهارات اخیر یکی از اعضای شورای اسلامی شهر در این خصوص، اظهار کرد: در برخی موارد موافق برون سپاری هستیم، زیرا گاهی هزینه یک کارگر برای شهرداری بیش از ۱۳ میلیون تومان است، پس در این صورت برون سپاری به صرفه خواهد بود.

وی افزود: معتقد هستم در برخی شرایط از جمله مرکز معاینه فنی برون سپاری به صرفه نیست، زیرا معتقد هستم فعالیت این مرکز حدود ۹۵ درصد سود به همراه خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا، در خصوص نصب دوربین‌های امنیتی در محور پادگان، گفت: خواسته پادگان این است و شهرداری موظف به اجرای آن است و ملزم به انجام این اقدام هستیم. شهرداری موظف به نصب ۵۲ دوربین در پادگان شده است.

وی در خصوص انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر افزود: حدود ۱۲ روز تا این انتخابات باقی‌مانده است، اما هنوز هیچیک از اعضای شورای اسلامی شهر برای این سمت اعلام آمادگی نکرده‌اند.

مرادلو در پاسخ به سوالی درباره دو گروه بودن اعضای شورای اسلامی شهر زنجان این موضوع را رد کرد و افزود: این طور نیست و حداقل در چند ماه گذشته تصمیمات گرفته شده نشان داده که شورای اسلامی شهر دو قطبی نشده است.

کد خبر 590506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.