افزایش چشمگیر استقبال از باغ‌های بانوان در سه ماهه نخست ۱۴۰۱

معاون ورزشی‌تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: پس از ۲ سال گذشته و عبور از رکود ناشی از شیوع ویروس کرونا، باغ‌های بانوان با استقبال ویژه ای از سوی بانوان اصفهانی مواجه شده اند.

به گزارش ایمنا، احسان بعیدی با اشاره به اینکه به روزرسانی همه مجموعه‌های تفریحی و ورزشی برای پاسخ به نیاز گروه‌های ذینفع یک ضرورت است، اظهار کرد: گروه ذینفع باغ‌های بانوان، زنان هستند که باید وضعیت این مجموعه‌ها را برای پاسخگویی هرچه بهتر به نیازهای آنها بهبود ببخشیم.

وی افزود: این باغ‌ها در حال حاضر در حال خدمت‌رسانی به سازمان‌ها و ارگان‌ها برای اجرای برنامه‌های تفریحی و ورزشی و رویدادها هستند.

به گفته بعیدی باغ‌های بانوان از طریق پاتوق‌های مختلف ظرفیتی برای توانمندسازی بانوان فراهم می‌کنند که طی آن دست سازه‌ها و محصولات تولیدی زنان عرضه می‌شود.

او همچنین به کاهش میزان پذیرش این باغ‌ها در دو سال کرونایی اشاره و بیان کرد: پس از این ۲ سال، این مجموعه‌ها با برگزاری برنامه‌های تفریحی، ورزشی و آموزشی به استقبال بانوان رفتند و در سه ماهه نخست سال جاری با استقبال ویژه‌ای مواجه شدند.

معاون ورزشی‌تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: باغ بانوان پردیس در سال گذشته ۳ هزار و ۱۰۰ نفر و در سه ماهه نخست امسال ۳۱ هزار و ۶۷۸ نفر، باغ بانوان ناژوان در سال گذشته ۵ هزار و ۶ نفر و در سه ماهه اول امسال ۱۷ هزار و ۳۳۱ نفر و باغ بانوان طلوع در سال گذشته ۳ هزار و ۱۰۰ نفر و در سه ماهه نخست امسال ۴۵ هزار و ۷۸۰ نفر را پذیرش کرده‌اند.

وی تأکید کرد: این آمارها نشان‌دهنده فعالیت و خدمت‌رسانی خوب این مجموعه‌ها و تحقق برنامه‌های مدیریت شهری برای کارکرد هرچه بهتر آنها است.
خدمت‌رسانی باغ‌های بانوان موضوعی و تخصصی می‌شود

بعیدی ادامه داد: در طرح توسعه‌ای که باغ‌ها نیازمند آن هستند به طرحی تحت عنوان «تم باغ‌ها» فکر می‌کنیم که از طریق آن خدمت‌رسانی باغ‌های بانوان به صورت موضوعی و تخصصی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: موضوعاتی مانند بازی، ورزش، سلامت و آموزش از جمله موضوعاتی هستند که برای این طرح مد نظر قرار دارند و امیدواریم با تأمین بودجه در بازه زمانی ۲۰ ماهه بتوانیم باغ‌های بانوان را به این هدف نزدیک کنیم.

معاون ورزشی‌تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به مطرح شدن طرح بعد از بسته شدن ردیف‌های بودجه، امیدواریم با در نظر گرفتن آن در بودجه سال آینده امکان تحقق این برنامه فراهم شود.

کد خبر 590493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.