پاکسازی بیش از ۲ هزار مخزن زباله در گرگان

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: شهرداری طبق برنامه‌ای که در حوزه معاونت خدمات شهرداری تعریف کرده است، هر هفته تمام مخزن‌های مکانیزه را با دستگاه‌های شست‌وشو، پاک‌سازی می‌کند.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به میزان تولید زباله شهروندان در شهر گرگان، دو هزار و ۵۸۰ مخزن مکانیزه زباله در معابر مختلف و در محل دسترسی شهروندان جهت انتقال زباله نصب شده است که این تعداد مخازن با توجه به گرما و افزایش دما موجب ایجاد بوی نامطبوع در معابر و خیابان‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه هر مخزن چهار بار در ماه شست‌وشو می‌شود، افزود: شهرداری طبق برنامه‌ای که در حوزه معاونت خدمات شهرداری تعریف کرده است، هر هفته تمام مخزن‌های مکانیزه را با دستگاه‌های شست‌وشوی مخازن، پاک‌سازی می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فعلی هوا، بعضی مخازن پس از گذشت چند روز بوی نامطبوعی در فضا می‌شود، چنان‌چه شهروندان مراتب را با شماره ۱۳۷ در میان بگذارند، شست‌وشو و ضدعفونی این مخازن زباله مجدداً انجام می‌شود.

سالاری تاکید کرد: ساعت قرارگیری زباله‌ها در مخازن توسط شهروندان بر میزان انتشار بوی نامطبوع بسیار مؤثر است، از شهروندان می‌خواهیم در ساعات مشخص شده زباله‌ها را در مخازن قرار دهند.

وی با بیان اینکه شهرداری ساعت ۲۱:۰۰ با خودروهای مکانیزه اقدام به جمع‌آوری زباله‌ها می‌کند، تصریح کرد: درحال‌حاضر تولید زباله شهر گرگان حدوداً ۲۵۰ تن است که به سکوی اول انتقال داده و دفن می‌شود.

کد خبر 590490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.