احداث سرویس‌های بهداشتی در ۱۰ نقطه شهر اراک

معاون خدمات شهری شهردار اراک گفت: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری با جذب سرمایه‌گذار، پروژه احداث و بهره‌برداری از سرویس‌های بهداشتی در ۱۰ نقطه این کلان‌شهر را پیش‌بینی کرده است.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تعداد سرویس‌های بهداشتی سطح شهر اراک کم نیست، اما در جانمایی آن‌ها، پراکنش مناسبی صورت نگرفته است، لذا مدیریت شهری برای رفع این چالش راهکارهایی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک با جذب سرمایه‌گذار، پروژه احداث و بهره‌برداری از سرویس‌های بهداشتی در ۱۰ نقطه این کلان‌شهر را پیش‌بینی کرده است که از جمله آن می‌توان به پیش‌بینی احداث جایگاهی در میدان ولی‌عصر (عج) همچنین مقابل پارک امیرکبیر اشاره کرد.

معاون خدمات شهری شهردار اراک خاطرنشان کرد: به‌تازگی تفاهم‌نامه‌ای با مساجد منعقد و بر اساس آن مقرر شده است که در صورت تصویب شورای اسلامی شهر اراک، درهای سرویس‌های بهداشتی مساجد در طول روز برای استفاده شهروندان باز نگه داشته شود و در ازای آن، شهرداری نیز هزینه‌ای را بابت این خدمات‌رسانی به مساجد پرداخت خواهد کرد، همچنین علاوه بر تأمین مواد شوینده، نیروهایی نیز برای نظافت محل در نظر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: در نقاط پرتردد شهر اراک که سرویس بهداشتی وجود ندارد، این اقدام‌ها به‌طور موقت پیش‌بینی شده است و با ابلاغ مصوبه شورای اسلامی شهر اجرایی خواهد شد تا اینکه پروژه احداث سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر نهایی شود و شهروندان در این خصوص با مشکل روبه‌رو نباشند.

عسگری گفت: در اجرای پروژه احداث سرویس‌های بهداشتی، شهرداری و سرمایه‌گذار نسبت به یکدیگر تعهداتی خواهند داشت، به این صورت که در ازای احداث سرویس بهداشتی، محل یا کیوسکی برای فعالیت‌های اقتصادی به سرمایه‌گذار تحویل داده خواهد شد تا سرمایه‌گذار بازگشت سرمایه داشته باشد.

کد خبر 590485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.