اوج حساسیت در لیگ برتر فوتسال!

هفته سوم لیگ برتر فوتسال با هفت بازی مهم پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم لیگ برتر فوتسال دوشنبه _سوم مرداد ماه_ از ساعت ۱۷ با هفت دیدار برگزار می‌شود.

تیم فوتسال گهر زمین سیرجان در سالن امام علی (ع) سیرجان میزبان مس سونگون ورزقان است که مس با پیروزی در این دیدار می‌تواند صدرنشینی خود را مسجل کند.

تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان در سالن یادگار امام (ره) الوند مقابل فولاد زرند ایرانیان صف‌آرایی می‌کند که اگر کراپ موفق شود حریف خود را شکست دهد در جمع مدعیان صدرنشینی باقی خواهد ماند.

تیم فوتسال چیپس کامل مشهد در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف مقاومت البرز می‌رود که این دو تیم با یکدیگر هم امتیاز هستند و هرکدام بتوانند به پیروزی برسند بالاتر از تیم دیگر در جدول قرار می‌گیرند.

تیم فوتسال فردوس قم در سالن شهید حیدریان قم مقابل فرش آرای مشهد به میدان می‌رود که فرش آرا با سه امتیاز در رده هشتم و فردوس قم با دو امتیاز در رده نهم قرار دارد، هر کدام از این دو تیم بازی را واگذار کنند امکان سقوط تا رده دوازدهم را هم دارند.

اوج حساسیت در لیگ برتر فوتسال!

تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت در سالن کلاردشت رودرروی سفیرگفتمان تهران قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه سفیر گفتمان در دو هفته گذشته امتیازی کسب نکرده و زندی بتن هم با یک تساوی یک امتیاز به دست آورده شانس پیروزی زندی بتن تا حدودی بیشتر از سفیر گفتمان است.

تیم فوتسال گیتی‌پسند در سالن پیروزی اصفهان میزبان قندکاترین آمل است که قرمزپوشان اصفهانی اگر می‌خواهند از جمع مدعیان در همین هفته‌های ابتدایی جدا نشوند، محکوم به پیروزی در این دیدار هستند.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه در سالن فجر ساوه مقابل صنایع پشتیبان هرمزگان قرار می‌گیرد که با توجه به جایگاه دو تیم در جدول می‌توان گفت بازی حساسی خواهد شد.

در ادامه جدول امتیازات تیم‌ها را در پایان هفته دوم رقابت‌ها مشاهده می‌کنید:

اوج حساسیت در لیگ برتر فوتسال!

کد خبر 590475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.