جلوه‌هایی از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب شورای نگهبان

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: جلوه‌هایی از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب شورای نگهبان متجلی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _ یکشنبه دوم مردادماه _ در دیدار با سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان، اظهار کرد: شورای نگهبان به نوعی با شوراهای اسلامی سنخیت دارد و نظارت شورای نگهبان بر مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین وظیفه شورای شهر سیاست گذاری و نظارت بر عملکرد شهرداری است.

سرپرست شهرداری شهرکرد، گفت: کارنامه موفق عملکرد این شورا، مردم را امیدوار و دشمنان انقلاب اسلامی را مأیوس کرده و ایستگاهی محوری برای ترجیح اصل نظام بر سلایق شخصی است به گونه‌ای که جلوه‌هایی از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب شورای نگهبان تجسم یافته و هم دستاورد و هم حافظ انقلاب اسلامی است.

حبیب نیکخو سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شورای نگهبان به همه موضوعات از منظر قانون نگاه می‌کند، گفت: پرداختن به مسئله صلاحیت‌ها امروزه روشمند شده است و تلاش کردیم که با استفاده از روش‌های مقبول نظیر استعلام از منابع میزان دخالت سلایق سیاسی و فردی به حداقل ممکن کاهش یابد.

وی افزود: شورای نگهبان امروزه دارای ذخیره ارزشمندی از بررسی‌های پژوهشی، قانونی و شرعی است و گروه‌های متنوع پژوهشی در دانشگاه و حوزه، پایه‌های کار تطبیق مصوبات مجلس با شرع و قانون اساسی را برای تصمیمات دقیق شورا فراهم می‌کند.

کد خبر 590471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.