گریزمان راه را برای رونالدو باز می‌کند؟

اتتلتیکو مادرید در حال بررسی فروش آنتوان گریزمان در بازار است تا ستاره پرتغالی یعنی رونالدو را به پایتخت اسپانیا بازگرداند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، از زمان پخش شایعات در خصوص تمایل کریستاینو رونالدو برای پیوستن به اتلتیکو مادرید، هیاهویی در این باشگاه به وجود آمده و هر روز اخبار ضد و نقیضی درباره پرونده رونالدو شنیده می‌شود.

کریس رونالدو این روزها به سختی به همراه مدیربرنامه خود در تلاش است تا یک باشگاه جدید برای فصل آینده پیدا کند و از منچستر جدا شود. عدم صعود یونایتد به لیگ قهرمانان اروپا و تغییر مربی باعث شده تا رونالدو دیگر به پروژه اولدترافورد امید نداشته باشد و به دنبال روزنه‌ای برای فرار بگردد.

امروز روزنامه انگلیسی تایمز مدعی شد که اتلتیکو مادرید در حال بررسی فروش آنتوان گریزمان در بازار است تا ستاره پرتغالی یعنی رونالدو را به پایتخت اسپانیا بازگرداند. اتلتیکو باید در دستمزدهای پرداختی خود و همچنین در خط حمله تیم جا باز کند تا بتواند ورود کریستیانو را به واقعیت تبدیل کند. دیگو سیمئونه در حال حاضر کوریا، کانیا، ژائو فلیکس و گریزمان را در اختیار دارد. به نظر می‌رسد که تنها راه فرار رها کردن گریزمان است.

تایمز اضافه می‌کند که گریزمان قبلاً به پی اس جی پیشنهاد شده بود اما قهرمان لیگ یک علاقه‌ای به این موضوع نداشت. ورود اخیر هوگو اکیتیکه از ریمز به این تیم باعث شده تا خط حمله غول فرانسوی بیش از گذشته با تعدد بازیکن همراه شود و جذب گریزمان نمی‌تواند کمکی به گالتیه و تیمش برای مدیریت رختکن بکند.

در حال حاضر می‌توان گفت که شانس گریزمان برای رفتن به پارک دو پرنس عملاً صفر است. وضعیت مهاجم فرانسوی عجیب است. اوایل تابستان امسال، اتلتیک دومین سال قرارداد قرضی وی را از بارسلونا فعال کرد. بنابراین برای فروش او، اتلتیکومادرید ابتدا باید از اختیار خرید خود استفاده کند و ۴۰ میلیون یورو به بارسلونا بپردازد.

فروش گریزمان برای ایجاد فرصت حضور رونالدو در مادرید گزینه بسیار بعیدی به نظر می‌رسد. کنار گذاشتن گریزمان برای اتلتیکو، حتی برای جذب کریستیانو رونالدو، چیزی غیرعادی خواهد بود. با این حال، با گذشت روزها و با توجه به گزینه‌های موجود، به نظر می‌رسد اتلتیکو می‌تواند واقع‌بینانه‌ترین گزینه مهاجم منچستریونایتد باشد.

کد خبر 590452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.