افت ۲.۵ درصدی بیت کوین

بازار رمزارزها امروز روند کاهشی در پیش گرفت که ناشی از قرارگیری بیت‌کوین در یک شاخه اصلاحی است. بیت‌کوین در یک کانال صعودی قرار گرفته که پس از برخورد با سقف کانال دچار اصلاح قیمتی شده است. باتوجه به نبود واکنش به سطح میانی، احتمال افت تا کف کانال را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها امروز روند کاهشی در پیش گرفت که ناشی از قرارگیری بیت‌کوین در یک شاخه اصلاحی است. بیت‌کوین در یک کانال صعودی قرارگرفته است که پس از برخورد با سقف کانال دچار اصلاح قیمتی شد؛ ابتدا پیش‌بینی می‌شد که تا محدوده میانی کانال افت داشته باشد و اکنون به علت واکنش نشان‌ندادن به سطح میانی، احتمال افت تا کف کانال را خواهیم داشت.

بیت‌کوین ۲.۵، اتریوم ۲.۰۵، بی‌ان‌بی ۲۸۳ درصد افت را در روز جاری تجربه کرد. ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای نیز کاهشی بود و به ترتیب به سطح یک هزار و ۴۷ میلیارد دلار رسید، دامیننس بیت‌کوین در سطح ۴۲.۳۷ درصد قرار گرفت؛ همچنین شاخص ترس و طمع امروز در محدوده ۳۰ واحد بود که همچنان نشان دهنده وضعیت ترس در بازار است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۲ هزار و ۳۸۷ دلار

تغییرات: کاهش ۲.۵۰ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۵۵۸ دلار

تغییرات: افت ۲.۰۵ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۵۹ دلار و ۸۶ سنت

تغییرات: افت ۲.۸۳ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۵۹ دلار

تغییرات: افت ۰.۷۱ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۱۴ دلار

تغییرات: رشد ۴.۰۳ درصدی

سولانا (SOL): ۴۰ دلار و ۱۰ سنت

تغییرات: افت ۳.۷۷ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۸۱ دلار

تغییرات: افت ۱.۲۰ درصدی

پالیگان (polygon): ۰.۸۵۵ دلار

تغییرات: افت ۲.۱۳ درصدی

پولکادات (DOT): هفت دلار و ۳۸ سنت

تغییرات: افت ۱.۰۴ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۶۹ دلار

تغییرات: افت ۱.۲۶ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۳ دلار و ۶۴ سنت

تغییرات: افت ۲.۴۶ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

 افت ۲.۵ درصدی بیت کوین

حمایت: ۲۰ هزار دلار و کف کانال مینور صعودی

مقاومت: ۲۴ هزار دلار، سقف کانال مینور صعودی

پیش بینی: افت تا محدوده ۲۱ هزار دلار

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

 افت ۲.۵ درصدی بیت کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش کل بازار رمزارزها

 افت ۲.۵ درصدی بیت کوین

ارزش بازار حوزه دیفای

 افت ۲.۵ درصدی بیت کوین

شاخص ترس و طمع

 افت ۲.۵ درصدی بیت کوین

سولانا سرمایه‌گذاری بلندمدت خوبی نیست

جاستین بونز (Justin Bones) یکی از بنیان‌گذاران صندوق سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال سایبر کپیتال (Cyber Capital)، دلایل اجتناب از سولانا به‌عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری بلندمدت را توضیح داده است. او تأکید کرده که سولانا تنها بلاک‌چینی است که در ماه‌های گذشته هفت بار خاموش شده است.

وی باور دارد که این مسئله، نتیجه تصمیمات توسعه‌دهندگان خود این ارز دیجیتال بوده است. طبق گفته‌های بونز، توسعه‌دهندگان سولانا بارها دروغ گفته‌اند، تقلب کرده‌اند و طراحی‌های بدی انجام داده‌اند. برای مثال تیم سولانا بارها اظهارات نادرستی درباره عرضه در گردش این ارز دیجیتال منتشر کرده‌اند و بونز نیز در این رابطه به کیف پولی اشاره کرد که ۱۳ میلیون توکن سولانا را در اختیار دارد.

در چند روز گذشته ۱۵۰ میلیون توکن شیبا اینو سوزانده شده است

سرمایه‌گذاران شیبااینو به امید افزایش قیمت این ارز دیجیتال، همچنان توکن‌هایشان را در کیف پول‌های مرده قفل می‌کنند، اما هنوز نتوانسته‌اند به هدف خود برسند. در همین راستا، در چند روز گذشته تقریباً ۱۴۹.۶ میلیون توکن شیبا اینو به کیف پول‌های غیرقابل‌مصرف منتقل شده تا برای همیشه در آنجا قفل شود. گفتنی است که هفته گذشته، اعضای جامعه شیبااینو موفق شدند بیش از یک میلیارد شیبااینو را بسوزانند.

صرافی بایننس ۱۰ هزار دوج کوین به کاربران جایزه می‌دهد

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس به مناسبت نخستین سالگرد راه‌اندازی کارت هدیه بایننس (Binance Gift Card)، اعلام کرد که ۱۰ هزار دوج‌کوین به کاربران اهدا می‌کند. کاربران جدید کارت هدیه بایننس که شرایط اعلام شده توسط صرافی را داشته باشند، هفت هزار دوج کوین به عنوان جایزه دریافت می‌کنند و کاربران کنونی کارت هدیه بایننس، امشب سه هزار واحد از این میم کوین را دریافت می‌کنند. گفتنی است در طول هفته گذشته، بایننس برای کاربران دوج کوین که برای اولین بار در سرویس بایننس سیوینگس (Binance Savings) ثبت‌نام کنند، جوایزی دریافت خواهند کرد.

اعتراض ایلان ماسک به ادامه دورکاری کارگران و نگرانی کارگران از نظارت کارفرما در محیط متاورس

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا و اسپیس‌اکس، از ماه مه (اردیبهشت)، دورکاری برای کارگران شرکت تسلا را قابل قبول نمی‌داند. ایلان ماسک از ادامه دورکاری در سایر شرکت‌ها نیز انتقاد کرد. براساس بررسی گاتالاگ و گیت‌لب، کارگران دور کار در طول هفته بیشتر از ۴۰ ساعت را به‌صورت آنلاین به کار کردن وانمود می‌کند.

اما حالا با ظهور متاورس به‌عنوان یک فناوری جدید برای امکان دورکاری در شرکت‌ها، کارگران نگران‌های جدی درباره امکان تحت مراقبت و نظارت دائمی قرار گرفتن و جمع‌آوری اطلاعات لحظه‌ای آن‌ها توسط کارفرمایان هستند.

نماینده کنگره آمریکا: کمیسیون بورس باید صرافی‌هایی را که ریپل معامله می‌کنند، مورد پیگرد قرار دهد

براد شرمن، نماینده کنگره آمریکا، از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده خواسته است تا صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتالی را که معاملات رپیل (XRP) انجام می‌دهند، مورد پیگرد قانونی قرار دهد. در دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۱۳۹۹)، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، رپیل لبز و دو مدیر ارشد آن - برد گارلینگ هاوس، مدیر عامل و کریس لارسن، یکی از بنیان‌گذاران را متهم به فروش ۱.۳ میلیارد دلار XRP به شکل «اوراق بهادار ثبت‌نشده» کرده بود.

نظرسنجی فایندر: قیمت سولانا تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۱۶۶ دلار می‌رسد

گروهی از متخصصان ارزهای دیجیتال و صنعت فناوری‌های مالی (فینتک) پیش‌بینی می‌کنند که قیمت سولانا از ۴۵ دلار در پایان امسال، به ۱۶۶ دلار در پایان سال ۲۰۲۵ خواهد رسید. این نظرسنجی فایندر که با شرکت ۵۴ متخصص انجام شده است، نشان می‌دهد که این کارشناسان به افزایش قیمت سولانا در دراز مدت خوش‌بین هستند.

الکس ناگورسکی، مدیر اجرایی مالی در شرکت دیجیتال‌ایکس (DigitalX) یکی از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی است. وی عقیده دارد که به‌روزرسانی‌های اخیر شبکه سولانا، قیمت این ارز دیجیتال را تا پایان سال به ۸۰ دلار خواهد رساند.

شرکت‌های تسلا، میکرواستراتژی و بلاک با سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین پنج میلیارد دلار ضرر کرده‌اند

داده‌های موجود نشان می‌دهد که شرکت‌های تسلا، میکرواستراتژی (MicroStrategy) و بلاک (Block) با سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین مجموعاً پنج میلیارد دلار در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ ضرر کردند. ۷۰ درصد از این ضرر مربوط به شرکت میکرواستراتژی است که حدود چهار میلیارد دلار برای خرید ۱۲۹,۶۹۹ بیت کوین هزینه کرده و حدود ۳.۴ میلیارد دلار ضرر کرده است.

شرکت بلاک به رهبری جک دورسی نیز تا ۳۱ مارس (یازدهم فروردین) ۳۳۶ میلیون دلار بیت‌کوین داشته و در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ حدود ۱۴۶ میلیون دلار ضرر کرده است. مابقی ضرر مذکور نیز متعلق به شرکت تسلا است.

براد گارلینگ هاوس از عملکرد SEC انتقاد کرده است

براد گارلینگ هاوس مدیرعامل ریپل، از رویکرد نظارتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) انتقاد و اعلام کرده که با صحبت‌های کمیسیونر کارولاین دی. فام (Caroline D. Pham) موافق است. فام، چند رو پیش در بیانیه خود گفته بود که SEC ادعا می‌کند ده‌ها دارایی دیجیتال، از جمله آن‌هایی که می‌توانند به‌عنوان توکن‌های کاربردی و توکن‌های مرتبط با سازمان‌های خودگردان غیرمتمرکز عمل کنند، اوراق بهادار هستند. وی معتقد است هر چند قوانین و مقررات یک صنعت باید با شفافیت ایجاد شود، SEC قصد انجام چنین کاری را ندارد.

استفاده از بلاک‌چین برای حفاظت از داده‌های حساس بیماران ضروری است

کالی دورگامپودی مدیر ارشد فناوری شرکت پرداخت حوزه سلامت زلیس (Zelis)، در گفت‌وگو با خبرگزاری هلث آی‌تی (Health IT) عنوان کرده که به‌کارگیری فناوری بلاک‌چین برای محافظت از داده‌های حساس بیماران از دست مجرمان مجازی ضروری است. او به اهمیت استفاده از یک دفتر کل دیجیتال نفوذناپذیر برای حفاظت از داده‌های حساس بیماران و داده‌های مالی به دلیل افزایش حملات سایبری در سراسر جهان اشاره کرد.

شرکت استخراج ارزهای دیجیتال کامپس ماینینگ ۲۵ هزار دستگاه استخراج ایسیک اضافه می‌کند

شرکت استخراج ارزهای دیجیتال کامپس ماینینگ (Compass Mining) اعلام کرده است که قصد دارد ۲۵ هزار دستگاه ماینر ایسیک (ASIC) به تأسیسات ولف هالو (Wolf Hollow) خود در گرنبری اضافه کند. این خبر در حالی اعلام می‌شود که این شرکت به دلیل شرایط نامطلوب بازار ارزهای دیجیتال، در هفته‌های اخیر ۱۵ درصد از کارکنان خود را اخراج و حقوق مدیران خود را کاهش داده بود.

نقشه بازار

 افت ۲.۵ درصدی بیت کوین

کد خبر 590438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.