برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری محرم

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به انجام برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری ماه محرم، گفت: دستورالعمل‌های لازم برای برگزاری باشکوه‌تر مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) به هیئت‌های مذهبی این منطقه ارائه شده است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی هیئت مذهبی منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان اظهار کرد: به‌منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم عزاداری ایام محرم و صفر از هیئت بزرگ این منطقه و پیشکسوتان آن دعوت کردیم و در این راستا برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم انجام شد.

وی با تاکید بر لزوم برقراری نظم و هماهنگی در مراسم عزاداری امام حسین (ع)، افزود: دستورالعمل‌های لازم برای برگزاری بهتر و باشکوه‌تر مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) به هیئت‌های مذهبی این منطقه ارائه شد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پاکسازی و تنظیف معابر منتهی به اجتماعات و مسیر عبور دسته‌های عزاداری به‌صورت ویژه در دستور کار این منطقه قرار گرفته است، گفت: به‌منظور ایجاد فضای معنوی و شور حسینی در شهر، نصب پرچم‌های مشکی و منقوش ائمه (ع) و بنرهای مربوطه در فضاهای تبلیغاتی در این منطقه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ماه محرم فرصت مناسبی برای توسعه معنویت و فرهنگ همدلی و مواسات است، بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه هماهنگی رئیس پلیس شهرستان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، امام جمعه غرب اصفهان و معاون دادستان عمومی اصفهان حضور داشتند.

کد خبر 590408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.