ساماندهی اراضی ارتش در مشهد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بر اساس زمان‌بندی انجام شده به‌زودی حدود سه هکتار فضای سبز در پارک جهانشهر، آماده‌سازی خواهد شد و در اختیار عموم شهروندان قرار خواهد گرفت.

مهدی ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پروژه ساماندهی اراضی ارتش در مشهد، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده در شورای راهبردی، ساماندهی فضای سبز پارک "جهانشهر" یا همان پادگان سابق ارتش، بر اساس زمان‌بندی اعلام شده صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مطابق زمان‌بندی اعلام شده این پروژه تکمیل شده است و به شهروندان تحویل داده می‌شود، ادامه داد: به‌زودی حدود سه هکتار فضای سبز آماده‌سازی خواهد شد و در اختیار عموم شهروندان قرار خواهد گرفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: این فضای سبز در قالب پارک جنگلی است، بر اساس تفاهمی که با شهردار انجام شده تا دی‌ماه از تمام فضای سبزی که در این نوبت در اختیار شهرداری قرار گرفته است، بهره‌برداری خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه انجام پروژه فضای سبز در قالب پارک جنگلی فازهای مختلفی دارد و در تلاش برای اتمام هرچه سریع‌تر آن هستیم، گفت: آماده‌سازی پروژه فضای سبز در قالب پارک جنگلی به مرور زمان در فازهای مختلف اجرایی می‌شود تا با بهره‌برداری از آن در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 590407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.