استقرار هوای ناسالم در اصفهان/مناطق پروین و جی در وضعیت قرمز

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز یکشنبه دوم مردادماه در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۰۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز_ یکشنبه دوم مردادماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در دو ایستگاه پروین با شاخص ۱۵۲ و جی با شاخص ۱۶۸ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه استانداری با شاخص ۱۱۳، انقلاب با شاخص ۱۰۷، باهنر با شاخص ۱۰۶، خرازی با شاخص ۱۴۴، کاوه با شاخص ۱۰۹، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های رودکی با شاخص ۹۵، رهنان با شاخص ۸۹، فرشادی با شاخص ۹۶، فیض با شاخص ۸۰، میرزاطاهر با شاخص ۵۶ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۹۵ در وضعیت هوای ناسالم (زرد) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر، احمدآباد و دانشگاه فعال نیست.

در حال حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، مبارکه، شاهین شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوا شاهین شهر با قرار گرفتن روش عدد ۹۰، مبارکه با شاخص ۹۰ و سجزی با شاخص ۸۱ در وضعیت ناسالم (زرد) قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 590391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.