کاهش ترافیک هشتگرد با احداث جاده‌های کمربندی

رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد گفت: تهیه طرح جامع ترافیکی و ایجاد جاده‌های کمربندی می‌تواند در کاهش ترافیک بلوار اصلی این شهر مؤثر باشد.

محسن افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیگیری‌های کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر هشتگرد در زمینه اصلاح هندسی معابر، رفع ترافیک و اصلاح نقاط پرخطر، اظهار کرد: مدیریت شهری هشتگرد اقدامات لازم را برای پیش‌بینی اعتبار مناسب در بودجه سال جاری انجام داده است.

وی ادامه داد: ترافیک خیابان اصلی شهر هشتگرد که در بعضی از ساعات شبانه‌روز به ویژه عصر مشاهده می‌شود، ناشی از وجود اصناف مختلف، مراکز درمانی، داروخانه‌ها و سایر مراکز خدماتی در این بخش از شهر بوده و مدیریت شهری در تلاش برای رفع این معضل است.

رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد تصریح کرد: مدیریت شهری در نظر دارد تا در سال جاری با اقداماتی از جمله جابه‌جایی و جانمایی ایستگاه‌های تاکسی، ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی و پارکینگ عمومی، اصلاح هندسی میادین و بلوارها نسبت به کاهش ترافیک خیابان اصلی هشتگرد اقدام کند.

وی افزود: کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر یکی از کمیسیون‌های فعال است و انتظار می‌رود با بررسی کارشناسانه و بهره‌گیری از نظرات دستگاه‌های مرتبط مشکلات ترافیکی شهر هشتگرد رفع شود.

افشاری خاطرنشان کرد: تهیه طرح جامع ترافیکی و ایجاد جاده‌های کمربندی می‌تواند در کاهش ترافیک بلوار اصلی شهر هشتگرد مؤثر باشد؛ مدیریت شهری نیز در این زمینه پیگیری‌های لازم را خواهد داشت.

کد خبر 590388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.