پنجره نقل‌وانتقالات تیم نفت مسجدسلیمان به‌خاطر بی‌پولی بسته شد!

پنجره نقل‌وانتقالاتی تیم نفت مسجدسلیمان به‌خاطر شکایت جاسم کرار در راستای دریافت مطالباتش بسته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با وجود اینکه پسوند نفتی‌بودن را یدک می‌کشد و طبق عرف باید بودجه خوبی داشته باشد، با اینکه تحت‌نظر و هدایت شرکت ملی نفت‌وگاز ایران است اما به‌هیچ عنوان اوضاع مالی خوبی ندارد و هر سال در شرایط بدی وارد لیگ‌برتر می‌شود.

فصل گذشته نفت مسجدسلیمان به‌دلیل شرایط بد اقتصادی تا آستانه سقوط به لیگ دسته‌اول نیز پیش رفت اما رضا مهاجری این تیم را نجات داد؛ با این اوصاف برای فصل جدید، مسجدسلیمانی‌ها همچنان با مشکلات متعددی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

به‌دنبال این ماجراهای تلخ، پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه نفت مسجدسلیمان به‌دلیل شکایت جاسم کرار، بازیکن سابق این تیم از سوی فیفا بسته شد.

جاسم کرار ۳۵ ساله، فصل گذشته با نظر فراز کمالوند و به‌خاطر ارتباط خوب و نزدیکی که با سرمربی وقت مسجدسلیمان داشت به این تیم پیوست و پس از انجام هشت بازی و زدن تنها یک‌گل، در پایان نیم‌فصل این تیم را ترک کرد.

او اکنون پیگیر مطالباتش از نفت مسجدسلیمان است و به‌دلیل دریافت نکردن مبلغ قراردادش به‌طورکامل، از این تیم شکایت کرد؛ شکایت تنها یک بازیکن از این تیم، موجب ایجاد دردسری تازه برای نماینده مسجدسلیمان در لیگ‌برتر فوتبال ایران شد.

کد خبر 590361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.