امیدوارم حضور حدادی‌فر در کادرفنی برای دلخوشی نباشد/جایگاه محمد نوری حق اصفهانی‌ها بود!

پیشکسوت باشگاه ذوب‌آهن گفت: مربیان جوان زیادی در اصفهان هستند که می‌توانستند هم‌اکنون به‌جای محمد نوری باشند؛ حدادی‌فر مستحق این جایگاه بود اما به‌شرطی که حضورش، صرفا دلخوشی هواداران و باشگاه ذوب‌آهن نبوده باشد و به او آزادی عمل داده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، پیش از شروع فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران، قاسم حدادی‌فر اسطوره ذوب‌آهن و محمد نوری کاپیتان سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس، دو چهره شناخته‌شده و بزرگ فوتبال را به کادر فنی‌اش اضافه کرد.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص تصمیم مهدی تارتار اظهار کرد: اضافه‌کردن بازیکنان پیشین و اسطوره‌هایی مانند قاسم حدادی‌فر کار پسندیده و خوبی است به‌شرطی که به آنان فضای‌کار داده شود؛ نه‌اینکه اقدام دهن‌پرکن انجام دهیم. حدادی‌فر به‌عنوان یک کاپیتان و اسطوره ذوب‌آهن، مستحق حضور در کادرفنی این تیم بود؛ اما درمورد محمد نوری که به پیشنهاد و دیدگاه مهدی تارتار به کادرفنی ذوب‌آهن پیوست، قضیه متفاوت است.

وی با تاکید بر اینکه مربیان اصفهانی و بازیکنان اسبق ذوب‌آهن فراوانند که می‌توانستند به‌جای محمد نوری در کادرفنی این تیم باشند، افزود: در اصفهان به‌قدری مربی جوان و مستعد بود که بتواند جایگاه محمد نوری را به‌دست بیاورد. برای نوری به‌عنوان یک شخصیت بزرگ و بازیکن با اخلاق احترام زیادی قائل هستم اما حق مربیان جوان دیگری بود که سال‌ها در ذوب‌آهن بازی کرده‌اند و اصفهانی هستند و می‌توانستند مورداستفاده قرار بگیرند.

پیشکسوت باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به استفاده از تجارب این جوانان در دوران بازیگری و تفکرات جدیدشان در حیطه مربیگری برای کمک به تیم خاطرنشان کرد: در هر صورت، اضافه‌کردن چنین مربیان جوانی به کادرفنی یک بحث است؛ اینکه چه‌مقدار به آنان آزادی عمل داده شود تا تفکرات جدیدشان را به تیم منتقل کنند خیلی مهم‌تر است.

کربکندی با نظر بر اینکه اضافه‌کردن حدادی‌فر نباید فقط برای دلخوشی و تحت‌فشار هواداران باشد تاکید کرد: اگر تحت‌فشار باشگاه و هواداران ذوب‌آهن حدادی‌فر را به کادرفنی تیم اضافه کرده باشند که اشتباه است، اقدام این‌چنینی برای دلخوشی فوتبال‌دوستان اصفهانی اصلاً خوب نیست؛ او بازیکن بزرگی بوده و کلاس‌های مربیگری را نیز پشت‌سر گذاشته و باید بتواند در ذوب‌آهن تجربه‌آموزی کند. حدادی‌فر می‌تواند مربی بزرگی نیز شود به‌شرطی که اختیاراتی در کادرفنی و تیم داشته باشد.

کد خبر 590358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.