ساماندهی نیروی انسانی در مدیریت شهری ارومیه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید مطالعات کامل در حوزه نیروی انسانی و اقدامات لازم در راستای ساماندهی نیروی انسانی با سنجش ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، استعدادها، سوابق، تحصیلات و تجربیات پرسنل انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توماج وحیدافشار، امروز _شنبه یکم مرداد ماه_ در جلسه هفتگی کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی، اظهار کرد: امروزه ارزشمندترین عنصر یک جامعه و همچنین مدیریت شهری نیروی انسانی است.

وی افزود: باید در راستای افزایش بهره‌وری، آموزش و بهره برداری از این قشر برنامه ریزی انجام شود و این موارد در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد: باید مطالعات کامل در حوزه نیروی انسانی انجام شود و هرگونه اقدام و برنامه‌ای در راستای ساماندهی نیروی انسانی با سنجش ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، استعدادها، سوابق، تحصیلات و تجربیات پرسنل انجام شود.

وی با بیان اینکه اهمیت آموزش پرسنل در شهرداری ارومیه اهمیت دارد، ادامه داد: شاخص‌های ارزیابی و ارزشیابی پرسنل در پست‌های سازمانی و همچنین مساله جانشین پروری از موضوعات مهمی است که در شهرداری ارومیه باید پیگیری شود، همچنین برنامه ریزی مهم‌ترین رکن مدیریت است که در شهرداری ارومیه مغفول مانده که امیدواریم احیا شود.

وحیدافشار تصریح کرد: استفاده از ظرفیت شورای شهر در پیشبرد اهداف و امور مربوط به حوزه نیروی انسانی و برنامه ریزی مدنظر قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: همسان سازی و افزایش حقوق پرسنل در سال جاری یکی از موضوعات و مطالبات پرسنل شهرداری است و طی هفته آینده به طور تخصصی بررسی و گزارش‌های مربوط به آن دریافت خواهد شد.

کد خبر 590336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.